Lipton припиняє виробництво найпопулярнішого чаю? Заява компанії

Lipton припиняє виробництво найпопулярнішого чаю? Заява компанії
фото з відкритих джерел

Компанія звернулася до любителів чаю Lipton: Ваша любов до персика не залишилася непоміченою

Компанія Ekaterra, власник бренду Lipton, заявила про припинення виробництва свого персикового чаю. Однак через кілька годин з’ясувалося, що це був лише жарт. Про це повідомляє «Главком» з посиланням на допис компанії в Instagram.

«Ви, мабуть, вже чули, що наш культовий персиковий смак Lipton Ice Tea знімають з виробництва. Ми знаємо – це боляче (вибачте, якщо ми зруйнували ваш улюблений напій для післяобіднього відпочинку). Але не хвилюйтеся, всі інші ваші улюблені смаки залишаються, щоб дарувати вам освіжаючі моменти. І хто знає? Можливо, одного дня персик здійснить легендарне повернення. Ми вдячні вам за розуміння у цей період змін і перепрошуємо за будь-які можливі незручності», – писала компанія.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Lipton Ice Tea (@liptonicetea)

Однак через декілька годин компанія повідомила, що персиковий чай не зніматимуть з виробництва. А попередньо повідомлення було лише жартом.

«Персик залишається! Ой, ще ж березень? Переплутав дати… Думав, що вже першоквітневий жарт! Я б ніколи не забрав у вас улюблений смак, милі. Ваша любов до персика не залишилася непоміченою. Але я про вас подбаю – відправлю сюрприз найбільшим фанам із найкращими реакціями», – йдеться у дописі.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Lipton Ice Tea (@liptonicetea)

Lipton – торгова марка чаю, що належить компанії Ekaterra. Продукти цього бренду націлені на масовий ринок і в основному представлені як продукти середніх цін із усього спектра пропозицій. Як і більшість брендів, чаї Lipton є сумішшю з багатьох різних плантацій з усього світу, з відомих країн-виробників — таких як Індія, Шрі-Ланка, Кенія, Китай. Lipton Yellow Label є сумішшю 20 різних чаїв. У компанії є власні плантації в Кенії і Танзанії.

Нагадаємо, що британська компанія Unilever, яка є одним зі світових лідерів з виробництва побутової хімії та харчових продуктів, заявила про остаточний вихід з ринку Росії та Білорусі у жовтні 2024 року.

Підготовка до продажу тривала понад рік – для цього розділяли ІТ-платформи і ланцюжків поставок, а бренди переходили на кирилицю.

Читайте також:

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Зброї від США не буде – що нам робити
Як Україні зміцнити оборону без підтримки США
Хто керує Америкою: чого чекати від груп, з яких складається нова адміністрація США
Хто керує Америкою: чого чекати від груп, з яких складається нова адміністрація США
Зроби свій акаунт популярним: як швидко знайти своє місце під сонцем в Instagram
Зроби свій акаунт популярним: як швидко знайти своє місце під сонцем в Instagram Реклама
Відтепер сигнали у Харкові чітко розділяються: окремо для міста та окремо для області
У Харкові запрацювала диференційована система тривог: що це означає
Один із виробників текіли стверджує, що затяжні загрози можуть бути навіть гіршими, ніж самі мита, оскільки невизначеність зростає
Митні погрози Трампа спричинили хаос серед виробників популярного алкоголю
Гендиректор Української аграрної конфедерації Павло Коваль закликає «УЗ» об’єднатися з представниками бізнесу та організувати дискусію
Через підвищення тарифів «Укрзалізниці» багато аграрних компаній вже зникли – УАК
Такі вечері продовжують викликати етичні запитання серед аналітиків та політичних експертів
ЗМІ зʼясували, скільки коштує приватна вечеря з Трампом у його резиденції
Вирощуванням насіння промислових конопель в Україні займаються понад десяток приватних підприємств
Більше не «проблемна культура». Фахівці пояснили, чому промислові коноплі можуть стати українською «фішкою»
За 5 років найбільші метпідприємства сплатили податків і зборів на суму 190 млрд грн, або $6,2 млрд
Від запровадження європейського екомита українська металургія втратить $2 млрд – ЗМІ