Скандальне звільнення керівника театру Лесі Українки. Мінкульт наполягає: Резнікович сам утік з країни
У Міністерстві культури наполягають: іменитий режисер втік за кордон і не збирався повертатися
Шевченківський районний суд Києва витребовує у прикордонників дані про перетин держкордону екскерівником Національного академічного драматичного театру ім. Лесі Українки, Героєм України Михайлом Резніковичем. Про це повідомляє «Главком» з посиланням на ухвалу від 22 травня.
За інформацією представника Мінкульту Сергія Мнацаканяна, з початком повномасштабного вторгнення Росії на територію України режисер Резнікович виїхав за кордон і не збирався повертатись до керування театром. Більше того звільнення з посади відомого театрала відбулось за його ініціативою, наголосили у відомстві.
Тому суд за наполяганням Міністерства культури та інформації зобов’язав Головний центр обробки спеціальної інформації Державної прикордонної служби надати інформацію про перетин кордону з 24 лютого 2022 року до 30 грудня 2022 року громадянином України Михайлом Резніковичем.
Як повідомляв «Главком», 30 грудня 2022 року Михайло Резнікович залишив посаду керівника драматичного театру, який очолював 28 років.
А вже 6 лютого 2023 року ексрежисер через свого представника подав позов до суду. У ньому він оскаржує наказ Міністерства культури та інформаційної політики від 29 грудня 2022 року про своє звільнення, а також вимагає зобов’язати міністерство поновити його на роботі.
Окрім цього, 85-річний Резнікович подав заяву про забезпечення позову шляхом зупинення дії наказу Мінкульту про його звільнення. Однак Феміда залишила цю заяву без задоволення.
Нагадаємо, що 2021 року Михайло Резнікович укотре переміг в конкурсі на керівну посаду. Очолювати драмтеатр він мав найближчі п'ять років.
Нині режисер регулярно публікує дописи у соцмережах, де критикує нові порядку у театрі, яким керував довгі роки. Нагадаємо, Національний театр Лесі Українки з початком війни викинув зі своєї назви словосполучення «російської драми», та припинив показу російськомовних вистав, які складали 99% репертуару. Нині колектив грає нові україномовні постановки, а старі оновлює державною мовою і повертає в афішу.