«МакДональдз» оголосив ребрендинг: що зміниться у мережі ресторанів фаст-фуду
Останній раз ресторан мінявся п'ять років тому
Мережа ресторанів швидкого харчування «МакДональдз» вперше за останні п'ять років змінить дизайн упаковок, йдеться у повідомленні на сайті дизайнерського агентства Pearlfisher.
За задумом розробника, новий дизайн упаковок повинен «приносити відчуття радості і легкості завдяки яскравій графіці». Серед його елементів не буде великих написів. Їх замінять графічні зображення.
На упаковці картоплі-фрі, наприклад, з'являться жовті смуги, що символізують великі шматочки. На пачці з рибним бургером філе-о-фіш будуть зображені морські хвилі.
За словами дизайнерів, вони намагалися з'ясувати особливості кожного пункту меню, щоб розробити систему, здатну донести їх до споживачів.
Останній раз «МакДональдз» провів ребрендинг у 2016 році, замінивши зображення на упаковках великими написами. На початку лютого стало відомо про плани компанії поміняти рецепти бургерів, а також приступити до тестування котлет зі штучного м'яса.
Нагадаємо, у червні минулого року компанія McDonald's опинилася у центрі мовного скандалу та обурила частину користувачів соцмереж після того, як відмовилася надавати свої послуги клієнтам російською мовою.