Мережа АЗС WOG стала лідером за якістю управління репутацією
Компанія кілька років стійко закріплюється на ринку як ритейлер і бізнес-інноватор, - директор з комунікацій WOG
Мережа АЗС WOG очолила Національний рейтинг якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні активісти» серед компаній ПЕК в категорії нефтепераработка і ритейл.
Про це повідомили в пресслужбі компанії.
Аудитори рейтингу оцінили міцні позиції мережі WOG на корпоративному ринку за критеріями репутаційної стабільності, іміджевого капіталу КСВ, медіаактивністю, впровадження інноваційних підходів і антикризової стійкості.
Уже кілька років WOG активно зміцнюється в статусі лідера серед національних паливних рітейлерів, активно розвиває мережу і суміжні напрямки (WOG Cafe), регулярно стає номінантами ділових рейтингів і премій.
«Ми йдемо вперед, працюємо з корпоративною репутацією, активно впроваджуємо інновації, розвиваємо присутність в медіа, тому вважаємо все досягнення абсолютно заслуженими», - прокоментувала директор з комунікацій WOG Олена Осипчук.
Як повідомлялося, Антимонопольний комітет очікує падіння цін на бензин на українських АЗС.
Нагадаємо, ціни на нафту на азіатських ринках обвалилися на понад 30% на початку торгів у понеділок, 9 березня, на тлі того, що країни ОПЕК не змогли домовитися з іншими виробниками нафти про скорочення видобутку.