Підвищення тарифів на залізничні вантажні перевезення приведе до здорожчання електроенергії, - депутат
Доставка вугілля буде дорожчою і відповідно це відіб'ється на кінцевому результаті за кіловат-годину, - Бондар
Підвищення тарифів на вантажні перевезення залізницею призведе до зростання логістичних витрат вугледобувних підприємств та підвищення вартості вугілля, внаслідок чого ціна виробленої з нього електроенергії ТЕС також зросте. Про це заявив народний депутат України, член комітету Верховної Ради з питань енергетики та житлово-комунальних послуг Михайло Бондар.
«Доставка (вугілля, - ред.) буде дорожчою і відповідно це відіб'ється на кінцевому результаті за кіловат-годину», - сказав Бондар.
Депутат вважає неприйнятним підняття тарифів на вантажні перевезення залізницею в умовах кризи та наголосив, що таке рішення зашкодить вугільній галузі, яка й так є дотаційною.
«Це однозначно робити не можна. Будемо доводити і в комітеті палива і енергетики та ЖКГ, і на засіданні Кабінету міністрів, і в інший спосіб, запитами, зверненнями. Будемо доводити, що цього робити не можна, тому що і так уряд плачеться, що кожен раз дотує вугільну галузь, останній - 1 мільярд 600. То цей 1 мільярд 600, як то кажуть, в наступному разі зросте до 2600, до 3600. Тому що треба буде дотувати цю галузь, у тому числі за рахунок того, що піднімуть тарифи на перевезення вугільної продукції», - пояснив Бондар.
Нагадаємо, раніше міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив, що не вдасться обійтися без збільшення тарифів «Укрзалізниці» на вантажоперевезення, зазначивши при цьому, що затвердження нового договору на надання залізничних послуг з організації перевезень вантажів відклали до липня.
У той же час у Першій енергетичній асоціації України заявили, що підвищення тарифів на вантажоперевезення залізницею збільшить логістичні витрати вугледобувної галузі на 3,5 млрд грн на рік, що негативно вплине на роботу енергетичної системи країни.