Підвищення тарифів на залізничні вантажні перевезення приведе до здорожчання електроенергії, - депутат
Доставка вугілля буде дорожчою і відповідно це відіб'ється на кінцевому результаті за кіловат-годину, - Бондар
Підвищення тарифів на вантажні перевезення залізницею призведе до зростання логістичних витрат вугледобувних підприємств та підвищення вартості вугілля, внаслідок чого ціна виробленої з нього електроенергії ТЕС також зросте. Про це заявив народний депутат України, член комітету Верховної Ради з питань енергетики та житлово-комунальних послуг Михайло Бондар.
«Доставка (вугілля, - ред.) буде дорожчою і відповідно це відіб'ється на кінцевому результаті за кіловат-годину», - сказав Бондар.
Депутат вважає неприйнятним підняття тарифів на вантажні перевезення залізницею в умовах кризи та наголосив, що таке рішення зашкодить вугільній галузі, яка й так є дотаційною.
«Це однозначно робити не можна. Будемо доводити і в комітеті палива і енергетики та ЖКГ, і на засіданні Кабінету міністрів, і в інший спосіб, запитами, зверненнями. Будемо доводити, що цього робити не можна, тому що і так уряд плачеться, що кожен раз дотує вугільну галузь, останній - 1 мільярд 600. То цей 1 мільярд 600, як то кажуть, в наступному разі зросте до 2600, до 3600. Тому що треба буде дотувати цю галузь, у тому числі за рахунок того, що піднімуть тарифи на перевезення вугільної продукції», - пояснив Бондар.
Нагадаємо, раніше міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив, що не вдасться обійтися без збільшення тарифів «Укрзалізниці» на вантажоперевезення, зазначивши при цьому, що затвердження нового договору на надання залізничних послуг з організації перевезень вантажів відклали до липня.
У той же час у Першій енергетичній асоціації України заявили, що підвищення тарифів на вантажоперевезення залізницею збільшить логістичні витрати вугледобувної галузі на 3,5 млрд грн на рік, що негативно вплине на роботу енергетичної системи країни.
Коментарі — 0