Через пандемію Київводоканал припинив прийом відвідувачів

Київводоканал обслуговуватиме абонентів дистанційно

Центри обслуговування споживачів Київводоканалу переходять на дистанційну роботу.

Про це повідомляє пресслужба компанії.

«Через несприятливу епідеміологічну ситуацію у місті Києві з 12 жовтня всі центри обслуговування споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал» припиняють особистий прийом абонентів», – йдеться в оголошенні.

Зазначається, що більшість питань, що стосується роботи Київводоканалу, споживачі можуть вирішити з дому, звернувшись телефоном, електронною поштою, скайпом. Перелік послуг, які можна отримати дистанційно, можна переглянути тут.

Контакти фахівців Центрів обслуговування споживачів Київводоканалу розміщено за посиланням.

<INTERACTIVE_MAP=8532/>

Нагадаємо, з 12 жовтня Київ знову перейшов до «помаранчевої» карантинної зони.

За минулу добу, 11 жовтня, у Києві кор-рус виявлено у 196 осіб. Це на 306 осіб менше, ніж за попередню добу (за добу 10 жовтня було 502 нових хворих). Від початку епідемії у Києві підтверджено 27693 випадки захворювання на Covid-19.