Через коронавірус Київводоканал припинив прийом відвідувачів

Через коронавірус Київводоканал припинив прийом відвідувачів

Київводоканал обслуговуватиме абонентів дистанційно

Центри обслуговування споживачів Київводоканалу переходять на дистанційну роботу.

Про це повідомляє пресслужба компанії.

«Через несприятливу епідеміологічну ситуацію у місті Києві з 12 жовтня всі центри обслуговування споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал» припиняють особистий прийом абонентів», - йдеться в оголошенні.

Зазначається, що більшість питань, що стосується роботи Київводоканалу, споживачі можуть вирішити з дому, звернувшись телефоном, електронною поштою, скайпом. Перелік послуг, які можна отримати дистанційно, можна переглянути тут.

Контакти фахівців Центрів обслуговування споживачів Київводоканалу розміщено за посиланням.

Нагадаємо, з 12 жовтня Київ знову перейшов до «помаранчевої» карантинної зони.

За минулу добу, 11 жовтня, у Києві коронавірус виявлено у 196 осіб. Це на 306 осіб менше, ніж за попередню добу (за добу 10 жовтня було 502 нових хворих). Від початку епідемії у Києві підтверджено 27693 випадки захворювання на Covid-19.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: