Через пандемію Київводоканал припинив прийом відвідувачів
Київводоканал обслуговуватиме абонентів дистанційно
Центри обслуговування споживачів Київводоканалу переходять на дистанційну роботу.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
«Через несприятливу епідеміологічну ситуацію у місті Києві з 12 жовтня всі центри обслуговування споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал» припиняють особистий прийом абонентів», – йдеться в оголошенні.
Зазначається, що більшість питань, що стосується роботи Київводоканалу, споживачі можуть вирішити з дому, звернувшись телефоном, електронною поштою, скайпом. Перелік послуг, які можна отримати дистанційно, можна переглянути тут.
Контакти фахівців Центрів обслуговування споживачів Київводоканалу розміщено за посиланням.
Нагадаємо, з 12 жовтня Київ знову перейшов до «помаранчевої» карантинної зони.
За минулу добу, 11 жовтня, у Києві кор-рус виявлено у 196 осіб. Це на 306 осіб менше, ніж за попередню добу (за добу 10 жовтня було 502 нових хворих). Від початку епідемії у Києві підтверджено 27693 випадки захворювання на Covid-19.
Коментарі — 0