«Укрзалізниця» не буде компенсувати пасажирам проїзд у холодних вагонах
glavcom.ua
23 сiчня, 2018, 14:18
У разі виникнення скарг на температурний режим пасажири можуть про такі випадки інформувати на гарячу лінію «Якість та сервіс», - повідомили в компанії
ПАТ «Українська залізниця» не буде компенсувати вартість залізничних перевезень за недотримання температурного режиму у вагонах. Про це йдеться в офіційній відповіді перевізника на запит УНН.
«Для перевезення пасажирів у осінньо-зимовий період було підготовлено 2878 вагонів, з них 2250 вагонів з системою електроопалення. У разі виникнення скарг на температурний режим пасажири можуть про такі випадки інформувати на гарячу лінію «Якість та сервіс».
Щодо компенсацій вартості перевезень за недотримання температурного режиму у вагонах — за правилами перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти, такі компенсації не передбачені», — йдеться у відповіді.
Нагадаємо, синоптик попередила про сильні морози протягом тижня.