Вареники у вухах та кумедне намисто: українська блогерка пародіює fashion-образи (фото)
Ідея її сторінки полягає в тому, щоб показати, як можна легко зробити «шедеври» високої моди з підручних засобів
Блогерка з Києва робить пародії на брендові та дорогі прикраси та весело підписує свої фото. Свої фешн-шедеври жінка публікує на сторінці в Instagram.
Ідея її сторінки полягає в тому, щоб звернути увагу споживача на співвідношення «ціна-дизайн-якість» і показати, як можна легко та креативно зробити так звані «шедеври» високої моди з підручних засобів, їжі та навіть сміття.
Катя вже 17 років працює на ювелірному ринку та добре знає зсередини весь технологічний процес створення виробів, що дає їй можливість тонко жартувати «своєю ювелірною» мовою, закликаючи майстрів тримати високий рівень якості. Вірусні пости Катерини в Instagram набирають багато лайків буквально за кілька хвилин.
До слова, університет кольору Pantone назвав п'ять трендових відтінків.
Нагадаємо, французька компанія Kering – власник люксових модних брендів Gucci, Yves Saint Laurent і Bottega Veneta заявила, що повністю відмовляється від тваринного хутра.