Соцмережі опублікували фейк про Yves Rocher та «російську красу й найкращі гени»
Останніми днями в соціальних мережах поширюється фотомонтаж та неправдиві звинувачення щодо бренда Yves Rocher
Нещодавно соцмережі опублікували інформацію про російську філію компанії Yves Rocher France (Ів Роше), яка нібито хотіла провести «нацистську» акцію в Росії разом із Інститутом пластичної хірургії та косметології. Соцмережі підхопили фейк та почали писати про те, що компанія Yves Rocher France нібито пропонувала підкреслити «російську красу» і згладити «неросійську антропометрію». Згодом у компанії дали роз'яснення: листівка була створена штучно, як і нібито стандарти краси або повідомлення про будь-яку комерційну діяльність в магазинах, що пов’язана з цією темою.
Першим інформацію про «акцію» поширив на своїй сторінці у Facebook інфоексперт Дмитро Золотухін: «Компанія Yves Rocher France пропонує підкреслити «російську красу». Він також прикріпив посилання на нібито заархівовану сторінку сайту російського Інституту пластичної хірургії та косметології.
Згодом фейк підхопили інші користувачі соцмереж.
«Останніми днями в соціальних мережах поширюється фотомонтаж та неправдиві звинувачення щодо бренда Yves Rocher. Ми шоковані тим, що ім’я нашого бренда використане для просування неправдивої інформації, яка повністю суперечить нашим цінностям. Листівка, що поширюється в певних дописах, була створена штучно, як і нібито стандарти краси або повідомлення про будь-яку комерційну діяльність в магазинах, що пов’язана з цією темою. Текст був повністю вигаданий. Ми рішуче засуджуємо кампанію неправдивої інформації, об’єктом якої ми стали, та продовжуємо працювати щоденно задля підтримки природної краси кожної жінки», – озвучили в компанії Yves Rocher.
Нагадаємо, у Москві в оригінальний спосіб попіклувалась про вдів окупантів, які втратили годувальників на війні в Україні. Жінки отримали у подарунок «від представників російського активу Москви» норкові шуби, тож тепер точно не замерзнуть.