Bloomberg: Росія значно зменшить експорт дизеля через удари по НПЗ
Цього місяця завантаження російського дизельного палива в портах Чорного та Балтійського морів зменшиться приблизно до 2,29 млн тонн
Експорт російського дизеля морем у квітні значно скоротиться. Це пов'язано з ударами по нафтопереробних заводах у Росії. Як повідомляє Bloomberg, цього місяця завантаження російського дизельного палива в портах Чорного та Балтійського морів зменшиться приблизно до 2,29 млн тонн.
Журналісти, посилаючись на дані аналітичної компанії Kpler, уточнюють: таким чином Росія експортуватиме трохи більше ніж 569 тис. барелів на день, що на 21% менше, ніж фактичний щоденний експорт з тих самих портів у березні. Тоді РФ продавала по 724 тис. барелів щодня.
У Bloomberg наголошують, що Росія скорочує постачання дизельного палива морем після того, як тижневі темпи переробки сирої нафти впали до 10-місячного мінімуму через атаки на нафтопереробні заводи.
Також ситуація погіршується через сезонні ремонтні роботи, які знижують пропускну спроможність деяких російських НПЗ і чинять тиск на дизельні потоки в країні.
Водночас російські чиновники запевняють, що експорт дизельного палива в країні поки не планують забороняти.
Турецькі банки продовжують відхиляти платежі з Росії, через що експортери не можуть отримати оплати за вже експортовані Росії товари. І проблема уже сягає «мертвої точки і загрозливих масштабів». Про це пише турецька газета Dünya.
З початку року експортери не можуть отримати гроші та закрити експортні рахунки, оскільки турецькі банки відхиляють платежі з Росії. Для захисту турецької валюти міністерство торгівлі видало особливий циркуляр, який зобов'язує доставити експортну виручку до країни протягом 180 днів, втім це не допомагає. «Міністерство розглядає цей період як форс-мажорні обставини для Росії та України і може надати додаткове продовження на строк до 24 місяців після закінчення періоду повідомлення», – пише газета.
Також видання зазначає, що торгівля двох країн впала до мінімуму. Фатіх Ерен, президент Асоціації переробників і переробників Туреччини (GEKADER), зазначив, що через ембарго виникли проблеми з оплатою вже експортованих до Росії товарів.