Новий очільник «Суспільного» визнав: «UA: Перший» – канал не для 20-річних
Микола Чернотицький розповів, хто дивиться його телевізійний продукт
«UA: Перший» є каналом для старшої аудиторії. Жодна програма не затягне на нього 15-20 річну людину. Про це новий голова правління Національної суспільної телерадіокомпанії України Микола Чернотицький розповів в інтерв’ю «Главкому».
– Молоді люди все споживають зі смартфона, ноутбука, у них змінилася система споживання контенту. Тобто спитайте, скільки людей до 25 років нас дивляться? Телебачення – це більш для дорослої аудиторії. Цей сегмент (тих, хто дивиться ТБ) потроху зменшується. Я не знаю, що буде з телевізором через 10 років, але ми бачимо хоча б напрямок для розвитку, все йде до OTT платформ. Аудиторія молодша 44 років пішла туди (від ТБ до цифрових платформ). Над омолодженням саме телевізійної аудиторії можна працювати, але це потребує значних фінансових ресурсів і достатньо великого часу, – зазначив Микола Чернотицький.
Він також зазначив, що молоду аудиторію залучатимуть за допомогою digital. – Ми на разі почали працювати над мистецькими конкурсами виробництва дитячої анімації. Під 20 млн грн до кінця року на це виділено. Це певний експеримент, хочемо подивитися, чи вийде у нас все, – сказав керівник «Суспільного».
Також Микола Чернотицький розповів в інтерв’ю «Главкому», чим «Суспільне» за його керівництва відрізнятиметься від компанії, яку очолював попередній керівник Зураб Аласанія.
До слова, новий очільник «Суспільного» назвав свою зарплату