Бронювання далекобійників: перевезення призупинені, водії чекають відповідь уряду
Велика частина перевезень не здійснюється, адже водії дивляться на скільки буде толерантним ставлення з боку ТЦК до них
В Україні більшість перевезень не здійснюються через те, що водії вантажівок можуть затримати або мобілізувати на пунктах пропуску та кордонах. Компанії тимчасово призупинити роботу в очікуванні реакції уряду. Про це повідомив віцепрезидент Асоціація міжнародних автоперевізників Юрій Балін у коментарі УНН.
Як зазначає видання, заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Сергій Деркач написав звернення до Міністерства економіки, зі списком всіх професій в частині транспорту, і загалом по міністерству відновлення, які мають підлягати бронюванню. Проте, досі не зрозуміла доля цього звернення, що викликає занепокоєння серед професійних спільнот. Асоціація міжнародних автоперевізників також звернулася до уряду з проханням про бронювання водіїв, але відповіді наразі не отримала.
Балін розповів про цю ситуацію, зокрема щодо випадків затримання та мобілізації водіїв вантажівок під час рейсів, а також співпраці з Закарпатською обласною державною адміністрацією у вирішенні цих питань.
«На жаль долю цього звернення ми не знаємо, але зміни до постанови, які відбуваються зараз, у цей лист не враховано. Мінінфраструктури врахували наші три останні пропозиції, але що далі буде з листом чекаємо на інформацію пана Деркача», – сказав Балін.
Щодо звернення Асоціації міжнародних автоперевізників до уряду, з приводу бронювання водіїв також відповіді немає.
«Ми відповідь поки не отримали, воно пішло десь до виконавців, які будуть цим займатись. Те що звернення отримало певний рух – це факт, але офіційної відповіді поки немає», с розповів Балін.
Також віцепрезидент Асоціація розповів, як вирішилась проблема із затриманням та мобілізації водіїв вантажівок під час рейсів із Закарпатською обласною державною адміністрацією.
«Наскільки я знаю, станом на сьогодні у нас було одне таке звернення, яке надійшло вчора. Водія зняли на "Нижніх Воротах" і він їде в ТЦК. Якщо він дійсно щось порушив, то має сплатити штраф. Зараз механізм працює так, і мені здається, що він більш-менш правильний», – додав він.
За його словами, від початку дії нового закону про мобілізацію, з 18 травня вже було кілька випадків із затримання водіїв.
«До прикладу, вчора прикордонники не випустили водія, приїхали представники ТЦК і забрали. Він отримав протокол, сплатив та поїхав додому за місцем реєстрації з повісткою в руках. Масової ситуації немає, але якщо ми подивимось у електронну чергу, то в бік Польщі взагалі ніхто їхати не хоче», – розповів Балін.
Він каже, що зараз велика частина перевезень не здійснюється, адже водії дивляться на скільки буде толерантним ставлення з боку ТЦК до них.
Нагадаємо, далекобійники протестують проти нових правил перетину кордону. Вони перекрили трасу Київ-Одеса. За словами віцепрезидента Асоціації міжнародних автоперевізників України Володимира Баліна, перед набранням сили законом щодо удосконалення мобілізації міжнародні перевізники забронювали менше 5% працівників. Решта водіїв відмовляються виходити в рейси.