Вранці стався збій у системі Kyiv Smart City
Мобільний додаток Kyiv Smart City працював некоректно
У вівторок, 3 грудня, вранці деякі жителі Києва не змогли розплатитися в громадському транспорті за допомогою мобільного додатку Kyiv Smart City. За попередніми даними, в ньому стався збій, тобто додаток працював, але некоректно.
Користувачі помітили збій близько 07:00. Про це повідомляє Інформатор.
Деякі просто не могли увійти в обліковий запис, а хто міг - бачив напис «Сервіс тимчасово недоступний». Відповідно, і одноразовий QR-квиток купити теж не можна.
Станом на 7:40 додаток вже працював коректно.
Нагадаємо, 8 листопада у ранкову годину пік у київському метро стався масштабний збій у системі е-квитка. Тоді у підземці не працювала система Kyiv Smart Card.
А у вівторок, 19 листопада, вранці у наземному громадському транспорті столиці не працювала система зчитування електронних карток. Валідатори не працювали в автобусах, тролейбусах та трамваях.
20 листопада у столичному метрополітені оплата з допомогою безконтактної банківської картки була тимчасово недоступна.