Мережа АТБ виділила 100 млн грн на продукти незаможним. Стало відомо, хто і що отримає
580 тисяч продуктових наборів отримають у 191 місті та селищі регіонів присутності мережі «АТБ»
З 3 по 23 квітня представники соціальних служб по всій Україні доставлять близько 580 тисяч безкоштовних продуктових наборів з товарами повсякденного вжитку представникам соціально незахищених верств населення.
Про це повідомляє пресслужба АТБ.
Списки одержувачів проднаборів складені регіональними і міськими підрозділами Міністерства соціальної політики України, а корпорація «АТБ» надала для реалізації цього проекту 100 мільйонів гривень.
Близько 580 тисяч продуктових наборів, згідно зі списками одержувачів, складеними підрозділами Мінсоцполітики, отримають представники соціально незахищених верств населення у 191 місті та селищі регіонів присутності мережі «АТБ».
У складі продуктового набору продукти й товари першої необхідності: крупи, макарони, цукор, сіль, олія, лимони, печиво, чай та інше.
Міністр соціальної політики України Марина Лазебна закликала інших соціально відповідальних представників бізнесу допомагати людям, які за нинішніх обставин потребують підтримки.
«В умовах глобальної економічної кризи та поширення коронавірусної інфекції надзвичайно важливим є те, що влада і бізнес об'єднують свої зусилля для підтримки вразливих категорій населення», – наголосила Марина Лазебна.
Як повідомлялося, через коронавірус деякі продукти можуть зникнути або подорожчати в Україні.
Мережа АТБ заявила про зниження націнок на товари першої необхідності.
Нагадаємо, гречана крупа в березні подорожчала на понад 50%, майже на 60% подорожчала картопля.
Київське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України заявляє, що в останні 7 днів ціни на основні продукти не ростуть, а деякі навіть знизилися.
Майже 80% українців переживають, що в Україні настане затяжна економічна криза. Більше двох третин громадян схвильовані через те, що не зможуть купити необхідних ліків. Майже половина переживають через те, що не зможуть купити необхідних продуктів (52% – не переживають).
Читайте також: