Twitter заборонив рекламу «Лабораторії Касперського»
«Лабораторія Касперського», як вказує Twitter, працює з бізнес-моделлю, що не відповідає стандартам прийнятної реклами
Компанія Twitter заборонила акаунтам «Лабораторії Касперського» розміщувати рекламні пости.
Про це повідомляє DW з посиланням на заяву Євгена Касперського.
За словами Касперського, про заборону компанію повідомили в січні.
«Лабораторія Касперського», як вказує Twitter, працює з бізнес-моделлю, що не відповідає стандартам прийнятної реклами.Ніяких писаних і неписаних правил ми не порушували, а бізнес-модель у нас звичайнісінька для IT-індустрії. Ми користувачам - захист, а вони нам за це – гроші», - йдеться у відкритому листі Касперського керівництву сервісу мікроблогів.
Касперський просить Twitter «детально обґрунтувати рішення про відключення нас від рекламних можливостей і повідомити, що повинні робити інші компанії у сфері глобальної кібербезпеки, щоб уникнути подібної долі».
Нагадаємо, у Литві держустанови і деякі приватні фірми припинили використовувати програмне забезпечення компанії «Лабораторія Касперського».
Уряд у Вільнюсі увів заборону на використання софта Касперського ще в грудні 2017 року, пославшись на загрозу національній безпеці. Вона торкнулася державних компаній, а також приватних підприємств, що працюють в певних сферах, наприклад, фінансової, енергетичної і транспортної.
Слідом за США, Великобританією і Україною Литва стала четвертою за рахунком країною, яка заборонила використання ПЗ «Лабораторії Касперського» в державних установах у зв'язку з підозрами у зв'язках з російськими спецслужбами. У компанії ці обвинувачення вважають необґрунтованими.
Нагадаємо, один з найбільших британських банків Barclays вирішив більше не пропонувати своїм клієнтам як бонус безкоштовний антивірус «Лабораторії Касперського».