Світ збожеволів через серіал «Гра у кальмара»: жорстоке змагання спробують відтворити у реальності
Ринок супутніх товарів для фанатів телешоу зростає стрімкими темпами та охопив майже весь світ
Завзяті прихильники популярного серіалу Netflix «Гра у кальмара» незабаром матимуть змогу взяти участь у реконструкції показаних у «Грі в кальмара» змагань. Південнокорейський культурний центр в Об’єднаних Арабських Еміратах планує влаштувати подібне видовище у столиці країни, Абу-Дабі. Про це повідомляє vesti.co.il.
Головний приз, що отримає переможець змагань, буде набагато скромнішим, ніж за сюжетом шоу – не $38 млн доларів, а зелений спортивний костюм, який носять персонажі серіалу.
Тим часом, феноменальна популярність «Гри у кальмара» продовжує набирати обертів. В усьому світі сформувалася власна індустрію супутніх товарів, призначених для прихильників серіалу, починаючи від білих «снікерсів», у які взуті герої картини, і закінчуючи нікому раніше невідомими солодощами, показаними у стрічці.
Так, продажі білих кросівок (снікерсів) бренду Vans злетіли на 7800%. В інтернеті різко зросла кількість пошукових запитів про зелені спортивні костюми та червоні комбінезони, у які одягнені персонажі серіалу.
Зріс на 250% і попит на корейські цукерки дальгона, які їдять у шоу учасники змагань.
Прагнучи заробити якнайбільше на мерчандайзингу, компанія Netflix навіть підписала угоду про співпрацю з мережею роздрібної торгівлі Walmart про відкриття на її сайті спеціального розділу товарів, присвячених популярним програмам стрімінгового сервісу.
До того ж, завдяки «Грі у кальмара», у багатьох країнах світу помітно зріс інтерес до вивчення корейської мови: у Великобританії – на 76%, у США – на 49%.
Нагадаємо, південнокорейський серіал «Гра у кальмара» режисера Хван Дон-Хека про жорстокі ігри на виживання став найпопулярнішим в історії стрімінгової платформи Netflix.