Ажіотаж у київській Ikea не спадає: система компанії дала збій
У системі інтернет-замовлень Ikea стався збій
Ажіотаж, який спровокувало відкриття магазину Ikea в Києві, не спадає. Вже кілька днів у магазині спостерігаються черги і люди можуть потрапити до супермаркету через електронну чергу.
Такий високий інтерес киян до Ikea відобразився і на роботі інтернет-магазину. У системі інтернет-замовлень стався збій, магазин втратив всі дані про отримані замовлення.
Як стало відомо «Главкому», сьогодні інтернет-замовники почали отримувати від Ikea повідомлення, що у зв’язку з цим товар не може бути доставлений. Покупцям будуть повернені кошти і пропонується зробити замовлення повторно.
Нагадаємо, 1 лютого магазин Ikea в Києві було офіційно відкрито за участю мера Віталія Кличка.
Перший магазин шведського меблевого гіганта Ikea в Україні відкрився у ТРЦ Blockbuster Mall у Києві.
Через великий інтерес до супермаркету адміністрація вимушена запровадити попередній запис для охочих відвідати магазин. Щоб потрапити всередину, потрібно зареєструватися у співробітників Ikea, які чергують на вході в ТРЦ. При реєстрації потрібно вказати свій номер телефону. Коли в магазині звільняється місце, приходить SMS-повідомлення із запрошенням зайти.
Ikea 14 травня 2020 року офіційно запустила можливість замовлення товарів з інтернет-магазину в Україні.
Окрім цього, вже підписана друга угода про відкриття магазину Ikea у столиці України – у ТРЦ Ocean Mall.