В роботі онлайн-сервісів Приватбанку стався серйозний збій
Банківський додаток та веб-версія особистого кабінету державного банку не працюють
Клієнти державного Приватбанку повідомляють про масштабний збій в роботі електронних сервісів закладу. Зокрема, станом на вечір 15 лютого у багатьох клієнтів банку не працює додаток «Приват24» на мобільних пристроях, також не завжди вдається зайти до особистого кабінету на сайті банку.
Як повідомив на своїй Facebook-сторінці позафракційний народний депутат Олександр Дубінський, протягом кількох останніх годин Приватбанк піддається масованій ДДОС-атаці.
Проблеми посилюються потоком клієнтів, які намагаються зняти гроші у банкоматах та відділеннях через паніку навколо можливого військового вторгнення РФ.
Нагадаємо, 15 лютого на телефонні номери українців почали приходити повідомлення з невідомого закордонного номера. В них йшлося про те, що Приватбанк тимчасово припиняє роботу банкоматів з 15 лютого, нібито, з технічних причин.
Також нагадаємо, що 15 лютого стався масштабний збій в роботі Ощадбанку. Зокрема, не працює банківський додаток та неможливо здійснювати платежі та будь-які операції з рахунками.