Користувачі поскаржилися на збої в роботі «Київстару». Компанія прокоментувала
Оператор стверджує, що вже працює над вирішенням проблеми
Уранці 19 вересня користувачі найбільшого українського телекомунікаційного оператора «Київстар» масово поскаржилися на збій. Зокрема, повідомляли про проблеми зі зв'язком. Такі коментарі користувачі лишили під останнім дописом на офіційній фейсбук-сторінці «Київстару».
Користувачі практично з усіх областей поскаржилися на проблеми зі зв'язком або й зовсім на повну його відсутність.
У відповідь на коментарі оператор стверджує, що працює над вирішенням проблеми. «Спеціалісти компанії працюють над усуненням проблеми. Приносимо абонентам вибачення за тимчасові складнощі та дякуємо за розуміння», – йдеться в повідомленні.
Причини збою в роботі оператора наразі невідомі.
Оновлено об 11:52. Згодом «Київстар» підтвердив, що сьогодні, 19 вересня, у роботі деяких сервісів мережі оператора стався технічний збій.
«Фахівці «Київстару» локалізували проблему та оперативно приступили до усунення наслідків. Роботи з відновлення працездатності мережі тривають», – заявили в компанії.
У роботі послуг голосового зв`язку та інтернету у східних та північних регіонах України все ще можуть виникати деякі складнощі, проте «Київстар» обіцяє усунути їх протягом 30 хвилин.
Нагадаємо, що 12 грудня вранці відбувся масштабний збій у роботі мобільного оператора «Київстар» – його причиною стала атака хакерів на ядро мережі.
Відповідальність за атаку на мережу «Київстар» взяли на себе російські хакери з групи «Солнцепек». Як зазначається, команда хакерів проникла в мережу оператора і міцно закріпилася там. У ході атаки було знищено внутрішню мережеву інфраструктуру організації, яка забезпечує зв'язком не лише мільйони абонентів, а й ЗСУ.
Як повідомив президент «Київстару», хакери зламали захист оператора через обліковий запис одного зі співробітників.
Згодом правоохоронці ідентифікували російських хакерів, які атакували «Київстар».