Українські рекламодавці будуть більше платити за користування Google та Facebook
Компанії стягуватимуть податки з фізичних осіб та приватних підприємців
Google та Meta (Facebook) із 1 січня 2022 року стягуватимуть з українців податок на додану вартість. Йдеться про рекламодавців, зареєстрованих в Україні, які розраховуються за рекламні послуги кредитною карткою та мають податковий статус «Фізична особа» або «Приватний підприємець», та при цьому не зареєстровані як платник ПДВ. Про це пишуть «Факти».
У компанії Google анонсували, що розмір ПДВ складатиме 20%. Нововведення не вплине на клієнтів зі статусом «Юридична особа». Додати або оновити свій податковий статус на обліковому записі Google Ads можна один раз, нагадали в компанії.
Facebook також запроваджує оподаткування для українців з 1 січня 2022 року та почне стягувати 20% ПДВ із продажу реклами всім рекламодавцям в Україні. Це стосуватиметься всіх, у кого країна бізнес- або персональної адреси встановлена як «Україна», і хто не підтвердив, що є зареєстрованою юридичною особою або приватним підприємцем, і сам додав номер платника ПДВ у свій рекламний обліковий запис Facebook. ПДВ додаватиметься до рахунків за рекламу автоматично за ставкою 20%. Українців повідомили про запровадження податків у спеціальних листах на електронну пошту.
«На виконання місцевого законодавства в Україні Google починає стягнення 20% ПДВ із цифрових сервісів для індивідуальних користувачів та підприємців в Україні, які не зареєстровані як бізнеси. Якщо у Вас є бізнес-акаунт, це означає, що ви використовуєте його в комерційних цілях від імені зареєстрованої юрособи… у такому разі від вас не потрібні додаткові дії. За умовами використання Google Cloud для бізнесу, ви будете самі відповідати за оцінку та виплату будь-яких податків в Україні», – сказано в листі від Google.
Нагадаємо, Google представила спосіб прискорити роботу смартфонів.