Facebook і YouTube вирішили по-новому заробляти на користувачах
Компанії вирішили заробити на так званій соціальній комерції
Соціальні мережі Facebook, YouTube і Twitter інтенсивно вкладаються в новий спосіб наростити доходи, пише Reuters.
Компанії вирішили заробити на так званій соціальній комерції – мова йде про покупки, які користувачі можуть здійснювати в соцмережах.
Передбачається, що за обсягом продажів за рік цей сектор в США виросте до $50 мільярдів в порівнянні з нинішніми 36 мільярдами.
Успіх соціальної комерції обумовлений частково тим, що товари пропонуються користувачам на підставі їхніх інтересів, причому і продажі також генерують дані, які можна буде в подальшому використовувати при рекламі.
Гонка за дані користувачів стає все більш напруженою, враховуючи, що недавно Apple обмежила для технологічних компаній можливість відстежувати дані власників iPhone і пропонувати персональну рекламу, пояснюють експерти з реклами.
Facebook запустив сервіс для магазинів в розпал пандемії, дозволивши брендам продавати товари прямо через Facebook і Instagram. Фахівці зауважують, що попит на онлайн-шопінг, ймовірно, буде рости і після скасування коронавірусних обмежень.
TikTok тестує можливість шопінгу в прямому ефірі разом з окремими британськими компаніями - користувачі зможуть купити одяг, поки блогер буде в реальному часі показувати її на відео. Twitter 28 липня оголосив, що почне тестувати можливість продажу через профілі брендів. YouTube хоче інтегрувати магазини безпосередньо в свою платформу.
При цьому такі компанії, як Facebook і Google, можуть зіткнутися з труднощами в роботі через обмеження, які випливають з указу президента США Джо Байдена. Він вирішив ускладнити для них поглинання інших компаній, щоб підтримати конкуренцію в секторі. Крім цього, технологічних гігантів в світі в цілому торкнеться і введення мінімальної ставки корпоративного податку, яке підтримали держави по всьому світу.
Нагадаємо, статистика Google Пошуку в Україні показує, що за останні 12 місяців кількість запитів українських користувачів зі словом «рецепт» зросла на 29% в порівнянні з аналогічним періодом рік тому.
Також український офіс Google оприлюднив рейтинг найпопулярніших напрямків для відпочинку серед українців за запитами у 2021 році.