Столиця закриває чергову ділянку метро? КМДА відреагувала

Як зазначила пресслужба КМДА, фахівці «Київського метрополітену» постійно спостерігають за станом тунельних споруд на всіх ділянках ліній метро
фото з відкритих джерел

Закриття перегону між станціями метро «Почайна» і «Тараса Шевченка» на час проведення планового ремонту не планується

Перегін між станціями столичного метро «Почайна» і «Тараса Шевченка» не планують закривати на час проведення планового ремонту влітку 2024 року. Про це повідомляє КМДА.

«Закриття перегону між станціями метро «Почайна» і «Тараса Шевченка» на час проведення планового ремонту не планується. Ця ділянка тунелів Оболонсько-Теремківської лінії потребує проведення планового ремонту, який виконають влітку наступного року», – йдеться в дописі.

Пресслужба зазначає, що фахівці «Київського метрополітену» постійно спостерігають за станом тунельних споруд на всіх ділянках ліній метро, «особливо тих, що збудовані в складних інженерно-геологічних і гідрогеологічних умовах».

Як повідомив заступник начальника КП «Київський метрополітен» Дмитро Пінчук, у Києві може початися ремонт на ще одній ділянці Оболонсько-Теремківської лінії підземки.

Раніше начальник столичної підземки Віктор Брагінський уточнював, що є проблеми на відрізку між станціями «Тараса Шевченка» (Подільський район) і «Почайна» (Оболонський район). Цей тунель будували у 1980-х роках, і він був експериментальним, через що на цій ділянці є певні особливості. Брагінський пояснював, що цю ділянку метрополітену планували закрити влітку 2024 року для проведення капремонту.

Нагадаємо, що рух поїздів між станціями метро «Деміївська» та «Теремки» (усього шість станцій) у Києві закрили на час ремонту перегінного тунелю. Обмеження продовжаться протягом пів року. Перегінні тунелі між станціями «Деміївська» та «Либідська» споруджувалися в поймі річки Либідь у 2008-2010 роках підземним способом у складних гірничо-геологічних умовах, при штучному водозниженні.

З 13 грудня у столиці між станціями метро «Теремки» – «Деміївська» курсує «човниковий» рух поїздів.

За процесуального керівництва Подільської окружної прокуратури міста Києва проводиться ретельне дослідження обставин у кримінальному проваджені, розпочатому за фактом службової недбалості, у зв’язку з виникненням аварійної ситуації, що призвела до порушення герметичності, протікання води та потрапляння піску в тунель київського метрополітену на Оболонсько-Теремківській лінії метро.

Читайте також: Закриття метро на «Теремки»: експерт назвав винуватця катастрофи