Масштабний збій в роботі Ощадбанку. Будь-які операції з рахунками неможливі
Представники Ощадбанку вибачаються перед клієнтами за незручності та запевняють, що невдовзі негаразди буде усунено
Клієнти державної банківської структури Ощадбанк скаржаться, що 15 лютого у роботі електронних сервісів банку відбувся масштабний збій.
Як повідомляють люди у соціальних мережах, по всій Україні не працюють банкомати, термінали самообслуговування, спостерігаються проблеми з оплатою в POS-терміналах, а також в роботі застосунку «Ощад24/7» та електронних сервісів банку. Станом на 17:00 додаток «Ощад24/7» на мобільних пристроях не запускався.
На гарячій лінії з підтримки клієнтів банківської установи «Главкому» повідомили, що наразі технічні спеціалісти Ощадбанку» працюють над вирішенням проблеми та здійснюють перевірку програмного забезпечення банку. Також співробітник служби підтримки додав, що збій у роботі розповсюджуються саме на проведення операцій з рахунками, тому, на даний момент розрахуватися карткою Ощадбанку чи сплатити за буль-що за допомогою POS-терміналу неможливо.
Про терміни усунення наявних негараздів в роботі Ощадбанку співробітники установи відповісти не змогли.
Раніше повідомлялося, Приватбанк відреагував на сумнівні SMS-розсилки, що клієнти банку отримали 15 лютого.
Також повідомлялося, що Приватбанк розірвав стосунки з «ГлобалМані»: фінустанова пояснила причину.