Nokia йде з Росії, але обіцяє підтримувати тамтешні телекомунікаційні мережі
Один із найбільших учасників світового телекомунікаційного ринку остаточно завершує свою діяльність в Росії
Компанія Nokia заявила, що припиняє роботу на російському ринку. Про це йдеться у заяві на офіційному сайті компанії.
Телекомунікаційний гігант зазначив, що «з перших днів вторгнення в Україну […] було зрозуміло, що продовження нашої присутності в Росії неможливе». Тому компанія в останні тижні займалася призупиненням поставок обладнання на територію країни-агресора, зупинкою нових бізнес-проєктів та перенесенням власної науково-дослідної діяльності за межі Росії.
«Тепер ми можемо оголосити про вихід з російського ринку. Під час цього процесу нашим пріоритетом залишається безпека та добробут наших співробітників», – заявило керівництво компанії.
Разом з тим, Nokia зазначає, що з гуманітарних міркувань продовжить надавати підтримку критичній телекомунікаційній інфраструктурі в Росії. По-перше, це робитиметься через занепокоєння західних урядів, по-друге, задля надання доступу до інтернету та інформації жителів Російської Федерації.
Щодо можливих фінансових втрат, пов'язаних із рішенням про вихід з російського ринку, Nokia зазначила – на долю Росії припало менше 2% чистих продажів за 2021 рік. «Враховуючи високий попит, який ми спостерігаємо в інших регіонах, ми не очікуємо, що це рішення вплине на нашу здатність досягти наших прогнозів на 2022 рік», – йдеться у заяві телекомунікаційного гіганту.
Нагадаємо, після початку війни та запроваджених проти Росії санкцій тамтешній ринок залишили багато світових компаній та брендів.
З російського ринку пішли Rolex і Universal Music, відомі харчопромислові гіганти Coca-Cola і Pepsi теж припинили роботу на російському ринку.
Мережа швидкого харчування KFC заявила про закриття своїх ресторанів у Російській Федерації, усі 850 ресторанів у Росії закрила відома мережа Mcdonald's.
Автомобільний концерн Ferrari не просто пішов із російського ринку, а пожертвував 1 млн євро Україні.