Кібератака на «Київстар». Lifecell та Vodafone звернулися до клієнтів

Lifecell та Vodafone звернулися до своїх клієнтів через навантаження на каналах обслуговування
фото з відкритих джерел

Мобільні оператори Lifecell та Vodafone звернулися до клієнтів через ранкову кібератаку по «Київстару»

Після потужної кібератаки по одному з найбільших мобільних операторів України – «Київстару» – Lifecell та Vodafone звернулися до своїх клієнтів через навантаження на каналах обслуговування. Заяви оператори опублікували в соцмережах.

Як зазначила пресслужба Lifecell, внаслідок додаткового навантаження в клієнтів компанії можуть бути проблеми з поповненням рахунку, активацією нових абонентів, сайтом чи застосунком.

Пресслужба Lifecell звернулася до клієнтів компанії
фото: скріншот

«Друзі, у нас суттєво збільшилась кількість звернень у кол-центр, соціальні мережі та через інші канали комунікації.Саме тому декому з вас доводиться чекати на нашу відповідь трохи довше. Водночас робота нашої мережі наразі стабільна», – зазначили в компанії.

Натомість пресслужба Vodafone заявила, що мережа працює як зазвичай, а з мобільними послугами все гаразд.

«Друзі, через велике навантаження на наші канали обслуговування сьогодні у декого з вас можуть бути обмеження у використанні цих каналів», – написала пресслужба.

Пресслужба Vodafone звернулася до клієнтів компанії
фото: скріншот

Як відомо, причиною масштабного збою в роботі мобільного оператора «Київстар» у вівторок, 12 грудня, стала атака хакерів на ядро мережі. Про це повідомило видання DEV, посилаючись на джерела в компанії.

Користувачі не можуть здійснити дзвінки, надіслати повідомлення й перевірити стан рахунків. Офіційний сайт також не працює. Відсутній мобільний зв'язок та інтернет. Також неможливо увійти у мобільний застосунок «Київстар».

До слова, терміни відновлення послуг у «Київстар» після великого збою залишаються невизначеними. Наразі ведеться робота, скільки часу це може зайняти. Про це генеральний директор компанії Олександр Комаров сказав у своєму відеозверненні.

За словами гендиректора, для з'ясування обставин та наслідків протиправних дій втручання у діяльність мережі «Київстар» залучив представників правоохоронних органів та спеціальних державних служб.

Згодом Комаров повідомив, що основна ціль хакерської атаки – максимально можливе руйнування віртуальної інфраструктури оператора «Київстар», а частина віртуальної ІТ-інфраструктури вже зруйнована.

Раніше компанія заявила в мережі Facebook, що «в мережі стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази».

Як відомо, збій у роботі мобільного оператора «Київстар» не впливає на сталість роботи системи оповіщення про повітряну тривогу у Києві.

Читайте також: