Кібератака на «Київстар»: у компанії розповіли про невирішені проблеми
Планується якнайшвидше включення послуги SMS
Мобільний оператор «Київстар» продовжує відновлювати послуги після найбільшої за історію компанії хакерську атаку.
«… Новини від наших спеціалістів – дарують надію та впевненість», – йдеться в повідомленні компанії.
Станом на 17 грудня відновлено такі послуги:
- доступні послуги голосового зв`язку, в тому числі у роумінгу;
- відновлена мобільна передача даних.
Крім того, розпочато відновлення доступу до M2M для бізнес-клієнтів.
Зазначається, що планується якнайшвидше включення послуги SMS.
«У деяких населених пунктах, зокрема, у Києві, все ще виникають складнощі із доступом до «Домашнього Інтернету». Це тимчасово. Ми залучили увесь персонал, щоб відновити роботу послуги якомога швидше», – повідомляє «Київстар».
У компанії попередили, що, поки відбувається стабілізація мережі, мобільна передача даних може працювати повільніше. «Це необхідно для безпеки», – зазначає «Київстар».
Нагадаємо, що 12 грудня вранці стався масштабний збій у роботі мобільного оператора «Київстар» – його причиною стала атака хакерів на ядро мережі.
Відповідальність за атаку на мережу «Київстар» взяли на себе російські хакери з групи «Солнцепек». Як зазначається, команда хакерів проникла в мережу оператора і міцно закріпилася там. У ході атаки було знищено внутрішню мережеву інфраструктуру організації, яка забезпечує зв'язком не лише мільйони абонентів, а й ЗСУ.
Як повідомив президент «Київстару», хакери зламали захист оператора через обліковий запис одного зі співробітників.