Названо причину обвалу шляхопроводу в Києві
Обвал захисного шару бетону й поруччнів спричинено надмірним навантаженням під час удару 1 липня
Внаслідок обстеження шляхопроводу, з’ясувалося, що обвал захисного шару бетону й поручнів спричинено надмірним навантаженням під час удару 1 липня, коли у споруду врізалась вантажівка.
Пресслужба відзначає, що саме аварія спричинила деструкцію бетону в найслабкіших місцях споруди. Попри усе, у 2020 році, шляхопровід було визнано «обмежено працездатним».
«У подальшому передбачена масштабна реконструкція споруди із заміною прогонової будови», – пише пресслужба.
До слова, минулого тижня під шляхопроводом на Берестейській сталася серйозна дорожньо-транспортна пригода. За попердніми даними, у вантажівки на ходу лопнуло колесо. Внаслідок цього фуру відкинуло в легковий автомобіль і конструкцію шляхопроводу. Під час ліквідації аварії рух проспектом Перемоги було обмежено. Під час ліквідації аварійно-рятувальний загін та співробітники «Київавтодору» прибрали з проїжджої частини близько 20 тонн газоблоків, демонтували за допомогою спецінструментів розчавлені кабіну та причеп фури, завантажили їх на спецплатформу та вилучили з траси.
Як повідомлялося, наразі в Києві тривають ремонтні роботи на 14 шляхопроводах. Сім штучних споруд у Києві капітально відремонтують до кінця року.
Тривають також середні ремонти штучних споруд. Такі роботи виконують на шляхопроводі на вул. Сержа Лифаря над трамвайними коліями, на шляхопроводі на перетині Кільцевої дороги і просп. Курбаса, на Ковельському й Каховському шляхопроводах та інших. Загалом, на семи спорудах виконують середній ремонт.