Підрядника, що будує новий Шулявський міст, оштрафовано ще на 56 млн грн
Викрито змову на торгах щодо реконструкції Шулявського шляхопроводу
Компанії «Північно-український будівельний альянс» та «Спецбуд-Плюс» (обидві входять до корпорації «Укрбуд») діяли у змові на торгах щодо реконструкції Шулявського шляхопроводу. Про це повідомив голова Антимонопольного комітету України Юрій Терентьєв на своїй сторінці у Facebook.
Як відомо, тендер виграла компанія «Північно-український будівельний альянс». Організатор торгів – столичне комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд».
«В ході розслідування, яке проводило Київське обласне територіальне відділення було зібрано докази, що компанії «Північно-український будівельний альянс» та «Спецбуд-Плюс» (обидві входять до корпорації «Укрбуд») діяли у змові», - написав Терентьєв.
За його словами, окрім підроблених документів у одного з фігурантів розслідування, АМКУ встановив, що зазначені компанії:
- виконували роботи для одних і тих самих генпідрядників, які є членами тієї ж корпорації;
- знаходяться за однією адресою;
- спільно використовують засоби зв’язку;
- мають спільних працівників;
- використовують однакову ІР-адресу для податкового звітування та для входження до електронних кабінетів системи «Клієнт-Банк»;
- надавали фінансову допомогу одна одній;
- надали однакові листи банку замість банківських гарантій;
- мають банківські гарантії та листи, надані одним банком в один день та з послідовною реєстраційною нумерацією;
- надали документи, які мають спільні особливості в оформленні;
- синхронно діяли у часі тощо.
«Базуючись на зібраних доказах, 19 червня 2019 р. Адмінколегією АМКУ накладено штраф на ТОВ «Північно-український будівельний альянс» та ТОВ «Спецбуд-Плюс» за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів, у розмірі 112 млн гривень (по 56 млн на кожну з компаній)», - повідомив Терентьєв.
Він нагадав, що у травні Комітет вже штрафував ці ж компанії за інші змови – на торгах з будівництва корпусу Національного інституту серцево-судинної хірургії ім. Амосова та реконструкції гімназії ім. Бойченка. Тоді штраф склав близько 150 млн грн.
Нагадаємо, 25 квітня будівельники, які працюють на реконструкції Шулявського шляхопроводу, залишили роботу і пішли мітингувати під Антимонопольний комітет, оскільки АМКУ підозрює компанію «Північно-український будівельний альянс» у змові під час проведення тендеру, не пов'язаного з Шулявським мостом, і погрожує штрафом у 160 мільйонів гривень. Через це початі в середині березня роботи з реконструкції моста можуть бути припинені на невизначений термін, заявляв підрядник.
Після цього мер Києва Віталій Кличко запевнив, що будівництво Шулявського шляхопроводу триває, і місто зробить все, щоб воно продовжувалось.
Шулявський шляхопровід закрили з 17 березня на довгострокову реконструкцію. За оцінками фахівців, роботи зі зведення нового шляхопроводу триватимуть 17 місяців. Загальна вартість реконструкції – 830,12 млн грн.
Кияни охрестили шляхопровід «мостом ганьби».
Дивіться фоторепортаж «Главкома» з місця реконструкції мосту.
Наразі старий міст повністю розібрали. Частину металевих конструкцій для нового мосту вже завезли на будівельний майданчик і почали монтувати.
23 червня із 01:00 до 12:00 повністю обмежать рух транспорту проспектом Перемоги в районі реконструкції Шулявського шляхопроводу у зв’язку із початком монтажу металоконструкцій нового моста.
Читайте також: