Кім Кардаш'ян стала окрасою журналу Time
Знаменитість заснувала модну марку у 2019 році. Вона запропонувала цілий спектр варіантів для різного кольору шкіри
Американська телевізійна зірка Кім Кардаш'ян прикрасила собою обкладинку журналу Time. Випуск присвячений 100 найвпливовішим компаніям року. Світська левиця в ньому постає як засновниця коригуючої спідньої білизни Skims.
Відомо, що лише за 2022 рік вона заробила на цій продукції 500 мільйонів доларів. Сама компанія оцінюється у $3,2 мільярда доларів.
Також Кім Кардаш’ян розповіла, як її бізнес розпочинався. «Все почалося з того, що я просто не знайшла коригуючий одяг, який підходив би мені за кольором шкіри. Я брала свій одяг і фарбувала його чайними пакетиками та кавою у ванній», – уточнила Кім.
Одного разу жінці довелося одягнути мокру від останнього фарбування білизну під одяг у Каннах. Відтоді вона замислилася про створення білизни та реалізувала задум.
Коментарі — 0