Кропачов викликав журналіста Бігуса у суд

    • Розсилка
    <span>Денис Бігус повинен буде довести всі наведені в його програмі факти в суді</span> - Кропачов викликав журналіста Бігуса у суд
    Денис Бігус повинен буде довести всі наведені в його програмі факти в суді

    Бізнесмен вимагає від журналіста підтвердити інформацію або публічно вибачитися

    Автор програми «Наші Гроші» Денис Бігус повідомив в ефірі інформацію, на підставі якої в офіс компанії «Укрдонінвест» прийшли з обшуками детективи НАБУ.

    Про це повідомляють в компанії «Укрдонінвест», називаючи оприлюднену інформацію помилковою. Бігус повинен довести наведені в його програмі факти в суді, в іншому випадку він має публічно вибачитися і заплатити 1 грн моральної шкоди, згідно з позовною заявою.

    «Представники спецслужби, порушуючи законодавство і розкриваючи таємницю слідства, злили журналісту інформацію про IP-адресу компанії «Тріалтрейд», що брала участь у тендері системи ProZorro. Так як ця IP-адреса пов'язана з бізнес-центром за столичною адресою вул. Богдана Хмельницького, 26, журналісти програми «Наші Гроші» заявили, що нинішній власник бізнес-центру Віталій Кропачов пов'язаний і є власником цієї компанії. В результаті, грунтуючись на даних, озвучених журналістами, у всьому бізнес-центрі і на домашні адреси Кропачова були проведені обшуки детективами НАБУ», - повідомили в «Укрдонінвесті».

    Кропачов звернувся до суду з вимогою до Бігуса: або підтвердити інформацію, або публічно вибачитися. «Це не перший випадок, коли спецcлужби провертають подібний трюк, не маючи достатніх підстав для проведення обшуку», - вважає він.

    В «Укрдонінвесті» впевнені, що найближчим часом всі подробиці цієї історії будуть відомі. Згідно з інформацією, наданою «Укрдонінвестом» на момент проведення тендеру в системі Prozzoro, компанія «Тріалтрейд» була одним з більш ніж 30 орендарів в бізнес-центрі по вул. Богдана Хмельницького, 26, включаючи «Чорноморнафтогаз». Віталій Кропачов до того моменту ще не був власником цієї будівлі. Після купівлі бізнес-центру, що вимагала інвестицій у ремонт, з усіма орендаторами були розірвані договори, і вони змінили дислокацію.

    У рамках робочої групи Міністерства енергетики з перевірки закупівель обладнання державними підприємствами був напрацьований протокол, що містив епізоди, які викликали підозри у членів робочої групи, але ні компанія «Укрдонівест», ні Віталій Кропачов там не фігурували. Однак в останній день в робочу групу були введені ряд журналістів і представник незалежних профспілок Михайло Волинець, якого ЗМІ звинувачують у відкритому лобіюванні інтересів монополіста компанії ДТЕК, що є основним конкурентом «Укрдонінвеста».

    «Результати даної робочої групи спотворив у своєму розслідуванні Денис Бігус, залучаючи в якості коментаторів представників незалежних профспілок», - впевнені в Укрдонінвесті.

    «Вся ця історія розвивається на тлі жорсткого конкурентного протистояння між ДТЕК та «Укрдонінвестом» за поставки вугілля на державну компанію Центренерго», - відзначають в компанії.

    Читайте також: Кожній владі потрібен свій Курченко. Нова зірка енергоринку і її покровителі

    Джерело: Gazeta.ua

    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ