Якутська газета попередила про кремлівську пропаганду


    Газета «Якутськ вечірній» розмістила в розділі телепрограми попередження про можливі «неправдиві відомості» в програмах центральних каналів, пише УНІАН з посиланням на «Дождь». У повідомленні наголошується, що телеканали «НТВ» і «Росія» найчастіше помічені в допущенні «спотворень і
    • 28 Травня, 2016, 21:30
    • Розсилка
    Газета «Якутськ вечірній»
    Газета «Якутськ вечірній»

    Газета «Якутськ вечірній» розмістила в розділі телепрограми попередження про можливі «неправдиві відомості» в програмах центральних каналів, пише УНІАН з посиланням на «Дождь».

    У повідомленні наголошується, що телеканали «НТВ» і «Росія» найчастіше помічені в допущенні «спотворень і неправдивих відомостей» у своєму ефірі.

    Четвертого березня телеканал НТВ випустив фільм під назвою «Боржники держдепу», в якому йшлося про те, що газета «Якутськ вечірній» отримувала кошти з іноземних джерел, пов'язаних із державним департаментом США.

    Нагадаємо, як повідомляв «Главком», нещодавно російською пропагандою обурилися польські ЗМІ. Польський журнал Newsweek опублікував матеріал, у якому визнав, що жертвою російської пропаганди стала не лише Україна, а й Польща.

    Саме західну сусідку України російські і сепаратистські ЗМІ демонізують, звинувачуючи в допомозі Україні і начебто організації усіляких провокацій. Останнє повідомлення, яке обурило поляків, було про те, що начебто офіційний Київ домовився з Польщею про зрив Мінських угод. Такий фейк у світ запустила російська пропагандистська машина.

    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ