Суперники Феттеля назвали його штраф «суворим»
Суперники Феттеля виявили солідарність до свого колеги і вважають покарання недоречним
Те, що Себастьян Феттель отримав три штрафні позиції на стартовій решітці Гран Прі США та штрафні бали до ліцензії, здалося пілоту команди Формули-1 Toro Rosso П'єру Гаслі «досить суворим».
Феттель був покараний у п’ятницю через те, що недостатньо сповільнився під час дії червоних прапорів у першій вільній практиці, після того як Шарль Леклер на Sauber засмітив гравієм трасу на виході з дев’ятого повороту та по лівій стороні десятого повороту.
Хоча на відео видно, що пілот Ferrari значно скинув швидкість в S-ках, наближаючись до забрудненої частини треку, стюарди вирішили, що він все одно їхав занадто швидко.
Спортивний регламент Формули-1 був змінений цього сезону, щоб змусити пілотів залишатись повільнішими за мінімальний час проходження відрізків траси принаймні один раз за маршальський сектор (регулярні інтервали на трасі, позначені світлодіодними панелями FIA).
Гаслі сказав: «Це досить суворе покарання – коли проїздиш повз аварію, маєш бути дуже обережним, і лише якщо ти не звертаєш належну увагу на прапори, ти отримуєш такий штраф.
Раніше, якщо сталася аварія і з’явилися червоні прапори, ти просто суттєво скидав швидкість у місці аварії і після цього їхав обережно – не потрібно було ще і відстежувати час.
У минулому це завжди працювало. Тепер це правило стало досить суворим, хоча, з іншого боку, правила це правила, і потрібно їх поважати.
Прикро, особливо з огляду на ситуацію – він досі бореться за титул і зараз отримав штраф, а це не так цікаво».
Штрафні позиції стали черговим ударом по сподіваннях Феттеля на титул, у той час як його суперник по боротьбі Льюіс Хемілтон очолив протоколи обох вільних практик.
Стюарди у своєму звіті визнали, що покарання було застосоване для послідовності.
Воно було призначене після того, як Естебан Окон отримав три штрафні позиції за таке саме порушення на попередньому Гран Прі Японії.
Гаслі додав: «Це не вперше, тому це чітко демонструє, що, мабуть, із цим потрібно щось робити.
Два штрафні бали за щось подібне, коли ти маєш бути обережним у певному місці, – це досить суворо».
Феттеля підтримали також інші пілоти, такі як напарник Гаслі по Toro Rosso Брендон Хартлі, який поспівчував через те, що уповільнення за правилами може бути небезпечним за певних умов.
«Я думаю, що у вологих умовах під час появи червоних прапорів потенційно небезпечно різко гальмувати, - сказав Хартлі. – Якщо Себастьян сповільнився одразу, як з’явилися червоні прапори, думаю, штраф надзвичайно суворий».
Пілот Haas Ромен Грожан сказав, що гонщиками доводиться гальмувати за «пару мілісекунд», коли вони отримують інформацію про червоні прапори.
«Іноді ти в правильному місці, а іноді в неправильному, - сказав він. – Наприклад, якщо ти на півдорозі між 17 та 18 поворотами (два швидких правих повороти), дещо складно уповільнитись настільки, наскільки потрібно».
Коментарі — 0