У Формулі-1 розглянуть можливість ущільнення стартової решітки
Організатори перегонів хочуть зробити їх ще видовищнішими
Формула-1 створила свою модель із дослідження можливої зміни стартової решітки у майбутньому.
Серед іншого, досліджують ідею розташування двох гонщиків в одну лінію й ущільнення стартової решітки.
Пет Сімондс, якого призначили технічним директором Ф1, працює над декількома проектами, що мають на меті покращити якість перегонів Гран Прі.
Торік він повідомив, що Ф1 оцінює можливість зміни стартової решітки та спробує запровадити її у віртуальному світі.
Але замість використання кіберспорту Сімодс на міжнародному шоу Autosport розповів, як має змінитися підхід Формули-1.
«Ми хочемо впроваджувати обґрунтовані рішення. За ці роки ми звикли до використання стартової решітки у шаховому порядку на відстані восьми метрів. Ми задалися питанням, а що станеться, якщо ми посунемо машини ближче одна до одної та поставимо їх поруч. Не чотири і не три, як раніше, а дві в один ряд», - сказав він.
Ф1 важко працювала над кіберспортивною платформою, аби створити офіційну гру.
Проте, як стверджує Motorsport.com, просто використовувати комп’ютерну гру для таких досліджень, як зворотної стартової решітки, неможливо, оскільки це було б нереалістично.
Вплив турбулентного повітря на машину, що переслідує суперника, суттєво нівельовано у грі F1 2018, аби покращити ігрові якості.
Сімондс пояснив, що у методі використано 19 машин, якими керує штучний інтелект, та одну з реальною людиною, коли запускають «50 перегонів по два кола».
Він зазначив: «Це дозволило статистично аналізувати кожну позицію боліда у будь-який час. Коли ми це зробили із решіткою, то отримали на 3% більше аварій, на 5% збільшилась кількість обгонів і на 20% – боротьби колесо в колесо».
Сімондс запевнив, що Ф1 намагається уникнути повторення таких помилок, як невдала зміна формату кваліфікації на початку 2016 року: «Ми хочемо позбутися практики тих часів і використовуватиме науковий підхід».
Коментарі — 0