Як поживає «Артемсіль» після втрати російського ринку
Коротка резолюція за підсумками зустрічі з колективом ДП «Артемсіль».
Монополіст на ринку соледобування в Україні переживає не найкращі часи. У 2013 році керівництво, наближене до тогочасної управлінської верхівки, фактично завдало збитків на 400 млн грн, перевівши кошти «Артемсолі» на рахунки неліквідних банків і сумнівних страхових фірм. Оцінку їх діяльності зараз дає прокуратура.
Питання в тому, як допомогти бюджетоутворюючому підприємству після втрати російського ринку стати конкурентоздатним на європейському. Продукція фасується на застарілому обладнанні, частина з якого завезена з Німеччини після війни в рамках репатріації. Неефективний менеджмент і заплутана дилерська мережа збуту. За останні півтора роки на підприємстві змінилося 6 директорів.
До 20 грудня триває термін подачі заявок на заміщення вакантної посади керівника ДП «Артемсіль». Тому закликаю колектив висувати свою кандидатуру. Людину, яка пройшла становлення на підприємстві, знає його слабкі та сильні сторони і розуміється на антикризовій стратегії. Зі свого боку обіцяю максимальну увагу до конкурсу. Це той випадок, коли некомпетентність і лобізм матимуть катастрофічні наслідки.
Источник: Facebook
Коментарі — 0