Астрономи виявили загадкові радіосигнали з далекого космосу

Вчені мають кілька теорій походження сигналу - від нейтронної зірки з дуже сильним магнітним полем до якоїсь форму космічного корабля прибульців

Джерело радіосигналу знаходиться на відстані близько 1,5 мільярди світлових років від Землі

Канадські астрономи виявили таємничі сигнали, що виходять з далекої галактики. Точна природа і походження спалахів радіохвиль невідома. Про це повідомляє BBC.

Серед 13 швидких радіосигналів, відомих, як швидкі радіовсплески (з англ. Fast Radio Bursts (FRB) - ред.), був дуже незвичайний повторюваний сигнал, що виходить від одного і того ж джерела, що знаходиться на відстані близько 1,5 мільярди світлових років від Землі.

«Про таку подію раніше повідомляв тільки один телескоп», - пише видання.

Обсерваторія CHIME, розташована в Оканаганской долині Британської Колумбії, складається з чотирьох напівциліндричних антен довжиною 100 метрів, які щодня сканують всю північну частину неба.

Телескоп почав працювати тільки минулого року, майже відразу виявивши 13 радіоспалахів, у тому числі, той що повторюється.

FRB - це поодинокі радіоімпульси тривалістю кілька мілісекунд невідомої природи, що реєструються радіотелескопами.

До теперішнього часу вчені виявили близько 60 одиничних швидких радіоспалахів і два повторюваних. Вони вважають, що в небі може бути до тисячі таких радіосигналів кожен день.

Є цілий ряд теорій про те, що може бути їх причиною, включаючи нейтронну зірку з дуже сильним магнітним полем, що обертається дуже швидко, дві нейтронні зірки, що зливаються воєдино, і, як варіант, якусь форму космічного корабля прибульців.

Як повідомлялося, 7 січня астрономи виявили потенційно небезпечний для Землі астероїд з власним Місяцем.