Новими клієнтами «Хмельницькгаз збуту» стали чотири тисячі подолян

Новими клієнтами «Хмельницькгаз збуту» стали чотири тисячі подолян

Наразі більша частина поставок газу «Хмельницькгаз збуту» припадає на побутових споживачів

За 10 міс. цього року більше 4 тис. мешканців Хмельницької області обрали своїм постачальником ТОВ «Хмельницькгаз збут». Наразі загальна кількість побутових споживачів газу Хмельниччини  сягнула понад 406 тис., левова частка яких – клієнти з обласного центру та найбільших міст області.  

Найактивніше кількість клієнтів «Хмельницькгаз збут» зростає в  Хмельницькому та Хмельницькому районі – за рік тут новими споживачами газу стали майже 3,6 тис. домогосподарств. Ще 300 нових споживачів компанія отримала  в Городку, а 200 – в  Кам’янці-Подільському. Таке збільшення пов`язане із розбудовою міст та населених пунктів. Водночас, у Білогір’ї, Деражні та Дунаївцях зареєстровано всього по 5-10 нових користувачів газу.

«Навіть при здорожчанні газу, подоляни все ж таки віддають перевагу блакитному паливу як найдоступнішому та екологічному енергоносію, - сказала директор  «Хмельницькгаз збуту» Олександра Панькевич. – Водночас, спостерігаємо рух клієнтської бази в сторону зменшення в сільській місцевості, коли споживачі переходять на користування альтернативними видами палива, зокрема, деревиною. Тому клієнтська база перебуває у постійному русі».

Наразі більша частина поставок газу «Хмельницькгаз збуту» припадає на побутових споживачів. Однак, дана категорія є найбільш проблематичною та вимагає значних фінансових та людських ресурсів.

«Наші фахівці працюють зі споживачами газу-населенням як в обласному центрі, так і  у кожному районі. Щоденно ми обслуговуємо тисячі клієнтів, надаємо усю необхідну вичерпну інформацію, опрацьовуємо звернення, - інформує керівник компанії Олександра Панькевич. – Торговельна націнка «Хмельницькгаз збуту» складає всього 2, 27% від закупівельної ціни природного газу. При сплаті за газ  цю націнка використовуємо на друк та доставку квитанцій, підтримуємо цілий ряд необхідних сервісів для онлайн-спілкування з клієнтами, зокрема – Особистий кабінет споживача».

Наразі ситуацію значно ускладнюють багатомільйонні борги споживачів, в тому числі і отримувачів державної допомоги, а також  велика кількість пільговиків та субсидіантів.  

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: