Протягом жовтня в Києві демонтовано 309 незаконних рекламних конструкцій
Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», серед 309 незаконних рекламних конструкцій 90 одиниць було демонтовано власниками.
Отже, протягом жовтня демонтовано наступні типи конструкцій у кількості: лайтпостер на фасаді – 9; тимчасова виносна спеціальна конструкція – 55; тумба, що стоїть окремо – 7; щит, що стоїть окремо – 103; банер – 26; вивіска – 24; кронштейн – 23; лайтпостер, що стоїть окремо – 18; конструкції на даху – 3; транспарант-перетяжка над вулицею – 8; холдер – 29; щит на фасаді – 4.
За вересень силами КП «Київреклама», КП «Київблагоустрій» і безпосередньо власниками РЗ (рекламних засобів) було демонтовано 357 рекламних засобів різних типів.
Станом на кінець жовтня в Києві налічується 39682 рекламні конструкції різних типів, серед яких щитів, що стоять окремо, та лайтпостерів, що стоять окремо – 8321 одиниця. У свою чергу, 80% щитів, що стоять окремо, належать 10 операторам із 101, що представлені в цьому сегменті ринку зовнішньої реклами; із 2086 лайтпостерів, що стоять окремо, 94% конструкцій належать 7 операторам із 50 представлених у цьому сегменті.
Нагадаємо, що заступник голови КМДА Олексій Резніков виступає за розподіл місць для розміщення рекламних конструкцій виключно на конкурсних засадах.
Завдяки введенню конкурсних умов корупційна складова та можливе «докладання руки» окремого посадовця та будь-який персоніфікований вплив на вибір компанії, якій надається місце для розміщення конструкції, зійде на «нуль».
Заступник голови КМДА висловив надію, що нові правила, які врегулюють розміщення рекламних конструкцій у Києві, будуть затверджені Київрадою вже до кінця року.
Так, згідно з ними, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від розміру конструкцій – між найменшими форматами – сітілайтами – 40 метрів, і так далі, до 150 метрів між великими форматами – білбордами.
Також більш жорстким буде підхід до визначення тої чи іншою форматної зони з розміщення рекламних засобів.
Нові правила включатимуть, серед іншого, уточнення дозволених та заборонених форматів конструкцій та їхніх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста, буде приділено особливу увагу безпеці пішоходів та водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.
Згідно з проектом нових правил розміщення зовнішньої реклами, передбачається заборона на розміщення рекламних засобів на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, на розподільних смугах шириною менше 2 метрів, забороняється розміщення конструкцій ближче, ніж 10 метрів до і після перехресть вулиць, наземних пішохідних переходів та виїздів до прилеглих (прибудинкових) територій, ближче, ніж 30 метрів до пунктів зупинки маршрутних транспортних засобів (транспортних засобів загального користування), ближче, ніж 50 метрів від регульованих залізничних переїздів.
Усі ці нововведення призведуть до істотного скорочення зовнішньої реклами в Києві та очищення міста від візуального шуму.
Коментарі — 0