З листопада «Київводоканал» активізує роботу з відключення порушників

З листопада «Київводоканал» активізує роботу з відключення порушників
За вересень-жовтень від мереж водоспоживання та/або водовідведення в Києві було відключено 65 споживачів-порушників

Найчастіше до порушень вдаються представники малого бізнесу, що мають потребу в значних об’ємах води

«Київводоканал» продовжує систематичну роботу з юридичними особами, які незаконно користуються послугами холодного водопостачання та водовідведення в Києві.

Йдеться про самовільні врізки в централізовані мережі холодного водопостачання та водовідведення, бездоговірні відносини, безоблікове споживання послуг, заборгованість.

Як повідомляє прес-служба «Київводоканалу», найчастіше до таких порушень вдаються представники малого бізнесу, що мають потребу в значних об’ємах води: кафе, бари, ресторани, мийки автомобілів, тощо.

До порушників застосовуються різні методи впливу: від попереджень та пропозицій перейти на правові форми відносин – до відключень від послуг.

За вересень-жовтень в рамках проведеної роботи на користь «Київводоканалу» відшкодовано 4,4 млн грн заборгованості.

«Найчастіше порушники реагують на попередження і переходять в законну площину взаємовідносин з «Київводоканалом». До відключень «Київводоканал» вдається в крайньому випадку - лише після численних попереджень та при повному небажанні порушників йти на діалог. За вказаний період від мереж водоспоживання та/або водовідведення в Києві було відключено 65 споживачів-порушників», - інформують у компанії.

У зв’язку із збільшенням випадків самовільного підключення до мережі та безоплатного користування послугами з боку юридичних осіб «Київводоканал» з листопада активізує роботу з порушниками.

Складено графік відключень порушників, які відмовляються переходити в законну площину взаємовідносин з «Київводоканалом».

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Дата публікації новини: