Австрія готується прокласти широку залізничну колію до кордонів України

Австрія готується прокласти широку залізничну колію до кордонів України

Майбутня магістраль буде одноколійною, її протяжність складе 400 км

Федеральне міністерство транспорту, інновацій і технологій Австрії представило техніко-економічне обґрунтування будівництва залізниці від Кошице до Відня з шириною колії 1520 мм. ТЕО було підготовлено аудиторською компанією Deloitte, яка оцінила вартість проекту в 6,5 млрд євро, повідомляє витання «Центр транспортних стратегій».

Майбутня магістраль буде одноколійною, її протяжність складе 400 км. Австрії будівництво 30 км залізниці на своїй території обійдеться в 85 млн євро, ще 850 млн євро доведеться витратити на спорудження контейнерного терміналу. Крім того, 1 млрд євро буде направлено на оновлення діючих ділянок залізниці.

Згідно ТЕО, роботи планується почати в 2023 році. Перший етап проекту буде завершено до 2033 року. У повному обсязі магістраль буде введена в експлуатацію в 2050 році. Пропускна здатність дороги оцінюється в 20 тис. поїздів на рік, що складаються з 67 вагонів. Це забезпечить вантажопотік в 16-24 млн тонн на рік.

В Австрії сподіваються, що цей проект стане стимулом для розвитку економіки. Тільки 9 тис. робочих місць може бути створено в процесі будівництва. Всього до 2045 року ширококолійна магістраль дозволить створити до 137 тис. робочих місць.

Презентація ТЕО відбулася в п'ятницю, 18 серпня, у Відні. Прес-конференція з цього приводу пройшла за участю міністра транспорту Австрії Йорга Ляйхтфріда, голови ÖBB-Infrastruktur Франца Бауера і партнера компанії Deloitte Олександра Кайнера.

«Я хочу, щоб Австрія стала сполучною ланкою логістики в Європі», - заявив міністр транспорту Австрії Йорг Ляйхтфрід. Глава оператора ж / д інфраструктури Австрії Франц Бауер зазначив, що для реалізації проекту можуть бути залучені приватні інвестиції. Їх механізм і розмір вимагає окремого обговорення.

Австрійські видання відзначають, що проект холодно сприймається Словаччиною. Зараз вантажі, що йдуть до Європи, перевантажуються на словацьких терміналах, розташованих поблизу кордону з Україною. Якщо залізниця Кошице-Відень буде побудована, необхідність у них відпаде, оскільки перевантажним центром стане Відень.

Нагадаємо, що ідея будівництва широкої колії Кошице-Відень належить російській залізниці. Російська компанія вперше запропонувала її ще у 2006 році. У 2009 році залізниці з Росії, України, Словаччини та Австрії створили спільне підприємство Breitspu Planungsgesellschaft mbH. Спочатку будівництво оцінювалося в 4,7 млрд євро.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: