Держспоживслужба перевірить сексистську рекламу у Києві
Держпродспоживслужба планує зупинити розповсюдження цієї «образливої реклами та притягнути до відповідальності рекламодавця»
Про це повідомляється на сайті відомства.
Йдеться про зовнішню рекламу, яка була розміщена у центрі Києва на лайтбоксах та містила відверто дискримінаційні і провокаційні тексти на кшталт «Жінка керівник – завжди стерво», «Кар’єристка – мати зозуля».
Рекламна продукція посилається на Спілку сексистів України.
«Розміщення реклами такого характеру викликало хвилю обурення серед громадян, у тому числі народних депутатів України», — йдеться у повідомленні.
Тому Держпродспоживслужба планує зупинити розповсюдження цієї «образливої реклами та притягнути до відповідальності рекламодавця».
У відомстві зазначили, що вже звернулися в рекламне агентство, яке розміщувало рекламу, і зажадали надати необхідні документи з метою встановити замовників і залучити їх до відповідальності.
Нагадаємо, в кінці жовтня в центрі Києва з'явилося кілька рекламних лайтбоксів з провокаційними висловлюваннями на адресу жінок.
Коментарі — 0