Директор «Борисполя»: З Ryanair нам залишилось узгодити технічні питання

Директор «Борисполя»: З Ryanair нам залишилось узгодити технічні питання

Генеральний директор аеропорту «Бориспіль» Павло Рябікін

Фото: Главком 

«Казка про те, що десь далеко є дуже багато абсолютно безкоштовних квитків, - це казка», - заявив Рябікін

Генеральний директор аеропорту «Бориспіль» Павло Рябікін в інтерв’ю «Главкому» прокоментував заяву міністра інфраструктури Володимира Омеляна про те, що вже протягом двох тижнів аеропорт «Бориспіль» укладе контракт із лоукостером Ryanair.

«Для того, щоб це відбулось, з боку аеропорту були зроблені зміни програми стимулювання нових напрямків. Ми чітко розписали, які пільги, на яких напрямках, за яких умов надаємо. Зі свого боку Міністерство інфраструктури теж зробило серйозний крок. Вперше, мабуть, за 15 років знизились, а не підвищились тарифи. Думаю, це все буде сприяти», - зазначив Рябікін.

Він також акцентував увагу на тому, що «казка про те, що десь далеко є дуже багато абсолютно безкоштовних квитків, - це казка».

«Є компанія, що вибудовує свою маркетингову політику на тому, щоби приваблювати пасажирів, пропонуючи дійсно низькі тарифи за дуже економний пакет послуг. Компанія Ryanair останні роки на слуху. Вона є найяскравішим представником так званих лоукост-перевізників. Ми б дуже хотіли співпрацювати з ними. Бо цей перевізник є знаковим. Він минулого року став найбільшим у Європі за кількістю пасажирів. Вони вперше обігнали групу Lufthansa. У тих, здається, було 113 мільйонів. А у Ryanair вже близько 130 мільйонів. Нам би хотілося бачити такого перевізника у себе», - заявив очільник «Борисполя».

Він зазначив, що зараз переговори перебувають на стадії «технічного характеру». Адже є специфіка в обслуговуванні пасажирів у терміналі, яку просить врахувати Ryanair.

«Ми намагаємося зістикувати ці вимоги з нашими можливостями. Ведемо переговори, чий же договір брати за основу. У них є свій типовий контракт для аеропортів. У нас є свій типовий - для авіакомпаній. При цьому, вони кажуть: ми - велика компанія, підписуйте наш договір. А ми кажемо: ми - державне підприємство, у нас сидить постійний операційний аудит, який нам погоджує все лише на основі нашої типової угоди. Фіналізувати все, думаю, будемо на початку липня. Тоді буде, сподіваюсь, зрозуміло, на який час, на яку сітку вони прийдуть. І ми зможемо нашим пасажирам запропонувати можливість скористатися послугами Ryanair», - підкреслив  Рябікін.

 

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: