Катастрофа літака EgyptAir: спрацювання датчиків диму могло бути помилковим

Катастрофа літака EgyptAir: спрацювання датчиків диму могло бути помилковим

Фахівці намагаються визначити, чи могли призвести до катастрофи дії пілотів, які реагували на сигнал про задимлення на борту

Спрацьовування датчиків диму на борту A320 EgyptAir могло виявитися помилковим і послужити причиною катастрофи лайнера. У 2011 році помилковий сигнал про задимлення привів до аварійної посадки літака такої ж моделі в США.
Як розповіли The Wall Street Journal джерела близькі до розслідування катастрофи єгипетського A320, фахівці намагаються визначити, чи могли призвести до катастрофи дії пілотів, які реагували на сигнал про задимлення на борту, повідомляє РБК. Крім того, спрацювання датчиків диму також могло виявитися помилковим.
Як пише WSJ, при виконанні пілотами передбачених для такої ситуації дій у цій моделі Airbus існує ймовірність відключення ряду систем безпеки, у тому числі автоматичного захисту управління польотом.
Подібна ситуація сталася в квітні 2011 року, нагадує WSJ. Тоді на борту A320 авіакомпанії United Airlines незабаром після вильоту з Нового Орлеана пролунав сигнал про задимлення, але фахівці з Національної ради з безпеки на транспорті пізніше заявили, що вони не знайшли жодних ознак пожежі або перегріву деталей.
Згідно з документами ради, на які посилається видання, пілоти американської авіакомпанії говорили про те, що «після того, як вони почали реагувати на попередження про задимлення, компоненти літака з електроприводом перестали функціонувати». Екіпаж залишився без ряду засобів радіозв'язку і транспондера, йому були потрібні інструкції авіадиспетчерів, щоб повернутися на злітно-посадкову смугу. Борт приземлився з порушеним керуванням, і його носове колесо згорнуло в газон за межами злітно-посадкової смуги. У цьому інциденті ніхто не постраждав. У Airbus тоді заявили, що, незважаючи на те, що датчики, встановлені на більш нових лайнерах, надійніші, ніж ті, що встановлювалися раніше, вони «як і раніше чутливі до пилу і деяких аерозолів».
Через десять днів після події United Airlines направила пілотам заяву про те, що на лайнерах Airbus в її парку «лунали помилкові сигнали про задимлення», і попередила, що екстрене відключення електричних систем необхідно застосовувати тільки у випадку «помітного задимлення».

Як повідомлялося, літак Airbus A320 компанії Egyptair, який вилетів із Парижа 18 травня о 23.09 до Каїра, зник із радарів близько 2.45 ранку. після того як зайшов у повітряний простір Єгипту.

За останніми даними, літак упав у море поблизу грецького острова Карпатос.

На борту літака перебували 56 пасажирів, у тому числі троє дітей, і 10 членів екіпажу. Більшість пасажирів зниклого літака Egyptair – єгиптяни і французи.

Єгипетські посадовці заявили, що у Середземному морі виявлені уламки лайнера. За словами представника єгипетської армії, уламки та речі пасажирів знайшли за 290 км від Александрії. Потім міністр оборони Греції повідомив, що пошукові команди виявили людські останки, валізи і два крісла зі зниклого літака.

Повідомлялося, що незадовго до катастрофи на борту літака А320 авіакомпанії EgyptAir сталася пожежа.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Дата публікації новини: