Парламент Франції підтримав «залізничну» реформу Макрона попри масові страйки
Законопроект передбачає найбільші зміни після націоналізації залізниць в 1930-х роках
Національні збори Франції (нижня палата парламенту) переважною більшістю голосів підтримали реформу національної залізничної компанії президента Еммануеля Макрона, що спричинила протести та страйки залізничників.
Про це повідомляє ВВС.
452 депутати підтримали реформу, а 80 — проголосували проти законопроекту про перебудову державної залізничної компанії SNCF.
Законопроект передбачає найбільші зміни в компанії після націоналізації залізниць в 1930-х роках.
Відповідно до закону, нові працівники втратять щедрі робочі і пенсійні гарантії, тоді як SNCF перетвориться на акціонерне товариство і втратить свою внутрішню пасажирську монополію в 2020 році.
Профспілки заявляють, що це прихований крок до майбутньої приватизації SNCF, але уряд наполягає, що не продаватиме акцій.
Уряд Макрона також списав 35 мільярдів євро боргу SNCF із загальної суми в 47 мільярдів, щоб дозволити компанії збільшити фінансову свободу для підготовки до конкуренції з боку інших європейських компаній.
У квітні профспілки Франції почали страйки, які тривають вже третій місяць, намагаючись перешкодити проведенню реформ, але опитування показують, що громадська підтримка реформ почала зростати.
Коментарі — 0