Туристичний авіаколапс подолано. Українців закликають сміливо вирушати на моря

Туристичний авіаколапс подолано. Українців закликають сміливо вирушати на моря

Збій у перевезенні з туристами виник через поломки одного літака, говорить Царук

Ситуація з затримками авіарейсів, від яких постраждали українські туристи за кордоном, врегульована, і всі українці або вже повернулися, або летять додому.

Про це на брифінгу в середу повідомив директор українського «Центру розвитку туризму» Володимир Царук, передає «Інтерфакс-Україна».

«Практично всі туристи, які очікували рейси, вже вивезені. Останній рейс, який вивозив туристів з Іспанії, вже перебуває на шляху до Львова. Сьогодні процес буде завершений. Поступово авіакомпанії приводять розклад у порядок, туристи повертаються. Хочу всіх заспокоїти: можете спокійно відправлятися в подорожі», - сказав він.

За словами Царука, на сьогодні всі українські туроператори виконують свої зобов'язання, також виконуються контракти з авіаперевізниками.

«Причини ситуації, яка склалася щодо Тунісу, - це недостатня кількість літаків. Проблема авіакомпаній в тому, що у неї немає резервних літаків під чартерні рейси, вихід з ладу одного літака підриває весь ланцюжок», - заявив він.

Царук нагадав, що один з літаків авіакомпанії «Браво» вийшов за межі злітної смуги і тому з 27 червня виник ланцюжок затримок.

«Тому правильним було б порушити питання терміну експлуатації літаків і правильним є рішення про заборону з 2019 роки експлуатації літаків, яким більше 20 років», - висловив він переконання.

У свою чергу, юрист Ростислав Кравець зазначив, що український турист на сьогодні ніяк не захищений від недобросовісних дій туристичних компаній.

«Сьогодні літати у відпустку потрібно, але користуватися послугами українських туристичних компаній - це удар по самому ринку. Немає порядку і все просто «зашибають» гроші, на туристів всім начхати. Турист, який потрапив у неприємну ситуацію, повинен зібрати максимум довідок і підтверджень... коли приїде - йти до суду», - сказав він.

Разом з тим Кравець зазначив, що відповідно до практики, потерпілому туристу через суд «у кращому випадку компенсують вартість поїздки, ну і, можливо, компенсацію моральної шкоди - в межах 10 тис. грн.».

«Але при цьому людина витратиться на юриста, втратить свій час, і це все забере півтора-два роки», - додав юрист.

Нагадаємо, станом на 2 липня внаслідок масових затримок авіарейсів близько 1,5 тис. українських туристів не могли вчасно повернутися з відпочинку у Тунісі, Іспанії, Албанії та інших країнах.

Читайте більше у матеріалі Главкома: Туристичний колапс. Кому потрібно кричати «Браво!»

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Дата публікації новини: