Українська кондитерка скоро продаватиметься у Канаді
Шевченко заявив про колосальні можливості двосторонньої торгівлі між Канадою і Україною
Українські кондитерські вироби у найближчому майбутньому будуть продаватися у Канаді. Про це в інтерв’ю «Главкому» розповів Надзвичайний і Повноважний Посол України у Канаді Андрій Шевченко.
За його словами, після нещодавньої ратифікації Канадою і Україною угоди про вільну торгівлю українські підприємці вже зверталися до посольства. Дипломат висловив припущення, що надалі кількість підприємців, що звертатимуться за консультаціями, буде зростати.
Натомість, зауважив Шевченко, посольство радить канадським інвесторам звертати увагу на українське сільське господарство.
«У нас (українців – ред.) чудова земля, ми вже покращуємо сільськогосподарські технології, що дозволяє нам збирати кращі врожаї. Якщо ми піднімемо ще вище переробку сільськогосподарської продукції, це розкриє величезні можливості. Але нам важливо дивитися на себе не просто як на постачальника якісної сировини, а й як на хорошого виробника якісної продукції. Наша мета полягає в тому, щоб український товар, виготовлений і запакований в Україні, був на полицях канадських супермаркетів. Це означатиме що ми отримаємо найбільшу додану вартість і найкраще будемо використовувати ті можливості, що маємо. Другий цікавий ринок - ІТ. Україна є державою №1 на європейському континенті за кількістю ІТ-фрілансерів. Навіть поки ми з вами говоримо, провідні канадські компанії замовляють українським програмістам написання програмного продукту. І ми говоримо про ключових гравців на канадському ринку. Це те, що вже працює добре. Сподіваюся, що угода про вільну торгівлю допоможе ці можливості використовувати ще краще. Також канадський уряд профінансував спеціальне дослідження ринків України і Канади, щоб виявити, де є найбільше можливостей для співпраці. Цей проект називається CUTIS (канадсько-український проект з підтримки торгівлі та інвестицій, - «Главком»). Він покликаний вибудувати зв'язки між українським та канадським бізнесом. І от вони ідентифікували топ-5 українських товарів, які матимуть найбільше перспектив на канадському ринку: одяг, взуття, меблі, ІТ-послуги, шоколад та кондитерські вироби», - розповів дипломат.
На уточнююче питання, чи скоро Roshen заполонить полиці канадських супермаркетів, Шевченко відповів, що сподівається і на інших товаровиробників.
«Можливості української кондитерської промисловості ним (Roshen – ред.) не вичерпуються. Серед інших потенційних продуктів, на які Канада звертає увагу: українська керамічна плитка, українські (не дивуйтеся) холодильники і українські верстати. Є певні специфічні категорії фрезерних, оброблювальних верстатів, на які, як у Канаді вважають, там може бути попит. Також в цьому переліку є фрукти, овочі, горіхи. Словом, дуже багато різних позицій розглядаються. І, насправді, можливості колосальні», - підкреслив посол.
Раніше Шевченко розповів про те, що обсяг торгівлі між Україною та Канадою за минулий рік склав 250 млн дол.
Коментарі — 0