Український вертоліт-рекордсмен піднімається вище Евересту
glavcom.ua
Рекорди вдалося установити завдяки оновленому двигуну
Український модернізований вертоліт Мі-8МСБ з новим двигуном вітчизняної розробки встановив дев'ять світових рекордів.
Як зазначають експерти в матеріалі, опублікованому в газеті «Сегодня», це стало можливим завдяки успішній глибинній модернізації застарілих МІ-8Т. Відповідне виробництво налагодили на державному авіаремонтному підприємстві «Завод 410 ЦА».
Рекорди оновленій машині вдалося встановити за рахунок установки нового двигуна (ідеться про ТВ3-117ВМА-СБМ виробництва АТ «Мотор Січ»). Серед досягнень машини - абсолютний світовий рекорд із максимальної висоти горизонтального польоту - 9150 м. Для порівняння, найвища вершина Землі Еверест - нижча на 300 м.
Модернізовані українські вертольоти можуть експлуатуватися при + 50С і на аеродромах 4300 м над рівнем моря.
«Жоден інший вертоліт у світі в таких умовах не злетить. Не випадково вертольотом цікавляться представники країн зі спекотливим кліматом і високогірними районами, такі як Бангладеш, Індія, Перу», - підкреслив заступник гендиректора- директор з маркетингу і зовнішньоекономічної діяльності ДП «Завод 410 ЦА» Євген Титлянов.
Вертольоти, які виходять після модернізації Мі-8МСБ, за тактико-технічними характеристиками перевершують аналоги - російські Мі-17. У тому числі, за такими характеристиками, як висота аеродрому й температура експлуатації.
У модернізованій бойовій машині зацікавлені й українські військові. Потреба українських збройних сил у таких вертольотах близько 30 на рік. Модернізація замість закупівлі дозволить економити понад 1,5 млрд грн на рік.
У Нацгвардії вже експлуатують модернізовану машину, і вона добре себе зарекомендувала. Як зазначив начальник управління авіації ГУ Національної гвардії України Віктор Сліпченко, ресурс служби такого вертольота продовжується більш ніж на 10 років. За його словами, в умовах бюджетних обмежень - це єдиний спосіб відновити вітчизняні повітряні сили.
Коментарі — 0