Бій українця Гвоздика у США зібрав рекордно низький телерейтинг

Бій українця Гвоздика у США зібрав рекордно низький телерейтинг
Олександр Гвоздик. Фото AFP

Поєдинок за участю Олександра не подивилося і півмільйона глядачів

Компанія Nielsen Media Research сповістила про вкрай низькі цифри телерейтингу шоу від 17 березня – на телеканалі ESPN були показані три поєдинки з малої арени Madison Square Garden (Нью-Йорк, США).

Шоу від промоутера Боба Арума (Top Rank Promotions) переглянуло всього 488 тисяч телеглядачів, що є найгіршим показником з часів співпраці промоутера з телеканалом ESPN.

Для порівняння, раніше у 2018 році на телеканалі були показані три вечори боксу від Арума.

Шоу від 3 лютого (головна подія: бій Хільберто Рамірес – Хабіб Ахмед) у прямому ефірі дивилися 741 тисяча глядачів, шоу від 16 лютого (головна подія: бій Раймундо Бельтран – Паулюс Моузес) – 703 тисяч, а шоу від 10 березня (головна подія: Оскар Вальдес – Скотт Куігг) – 1,1 мільйона глядачів.

Авторитетний ресурс BoxingScene передбачає, що низький телерейтинг боксерського шоу обумовлений накладкою з трансляцією популярного в США баскетбольного турніру (NCAA) серед студентських чоловічих команд.

Телерейтинг чотирьох поєдинків NCAA, які проходили у цей же час, - 2,4 млн, 2,8 млн, 3,8 млн і 6,8 млн глядачів.

Нагадаємо, у межах шоу від 17 березня українець Олександр Гвоздик (15-0, 12 КО) завоював вакантний титул «тимчасового» чемпіона WBC у вазі до 79,4 кг.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: