«Арселор Міттал Кривий Ріг» виступив проти прихованого підвищення залізничних тарифів

«Арселор Міттал Кривий Ріг» виступив проти прихованого підвищення залізничних тарифів

Великі компанії вважають, що приховане підвищення тарифів обійдеться всім вантажовідправникам України в 5,5 млрд грн в річному обчисленні

Найбільший український меткобінату «Арселор Міттал Кривий Ріг» виступає проти прихованого підвищення тарифів на перевезення вантажів «Укрзалізницею». Про це заявив начальник відділу зовнішньої логістики підприємства Андрій Мороз в інтерв'ю корпоративному сайту, пише Мінпром.

Він нагадав, що в кінці липня «Укрзалізниця» збільшила нормативний термін доставки вантажів на два дні. «І фактично ми будемо змушені платити не на 54 грн більше у зв'язку зі зростанням тарифу з 546 до 600 грн, а ще додатково 1,2 тис. грн за кожне перевезення по Україні», - підкреслив менеджер.

«Ще одна тема з цього ж розряду. Зараз обговорюється вирівнювання класів вантажу. Фактично йдеться не стільки про вирівнювання, скільки про оплату порожнього пробігу вагонів з-під вантажів третього класу (у нашому випадку - концентрату). Дана оплата зростає на 90% (!). Деякі великі компанії вважають, що таке «вирівнювання» класів обійдеться всім вантажовідправникам України в 5,5 млрд грн в річному обчисленні. «УЗ» нарахувала 800 з гаком мільйонів до кінця року, якщо вони введуть цей показник. У перерахунку на рік це близько 3,9 млрд грн. Це вже серйозна історія», - сказав Мороз.

«Ми не готові погоджуватися з черговим прихованим підвищенням, і досить значним. «УЗ» все ж необхідно враховувати думку учасників ринку, які виступають категорично проти подібних рішень. Як найбільший іноземний інвестор в Україні, компанія «Арселор Міттал» сподівається, що державні регулюючі органи приймуть зважене рішення з даного питання, з урахуванням думки підприємств однієї з ключових галузей для економіки країни», - резюмував Мороз.

За інформацією голови Ради Федерації роботодавців України Дмитра Олійника, з 31 жовтня минулого року по 28 липня 2018 року реальне зростання тарифів на вантажні залізничні перевезення досягло рекордних 40%.

Приховане зростання тарифу було обумовлене зміною процедури визначення плати за використання власних вагонів «Укрзалізниці», підвищенням ставок на використання власних вагонів держмонополіста, а також введенням коефіцієнта «Тдод».

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Дата публікації новини: